۱۱:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۴

جزئیات انتخاب اعضای کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی المپیک در ۲۴ آبان ۱۴۰۰

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، در پی عدم اعتراض به نتایج انتخابات کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی المپیک در مهلت مقرر، انتخاب ۱۵ ورزشکار عضو این کمیسیون نهایی و قطعی شد. انتخابات کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی المپیک از ۹ صبح روز جمعه...

جزئیات انتخاب اعضای کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی المپیک در ۲۴ آبان ۱۴۰۰

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، در پی عدم اعتراض به نتایج انتخابات کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی المپیک در مهلت مقرر، انتخاب ۱۵ ورزشکار عضو این کمیسیون نهایی و قطعی شد.

انتخابات کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی المپیک از ۹ صبح روز جمعه ۲۱ آبان تا ساعت ۱۶ برگزارشد که از ۱۳۲ رای ماخوذه و پس از تطبیق با آیین نامه کمیسیون ورزشکاران ۱۵ نفر به عنوان اعضای کمیسیون ورزشکاران انتخاب شدند.

پیش از این اعلام شده بود که هرگونه اعتراض به انتخابات کمیسیون ورزشکاران ۴۸ ساعت پس از برگزاری انتخابات باید اعلام شود و از آنجایی که پس از زمان مقرر هیچ‌ گونه اعتراضی صورت نگرفت انتخاب ۱۵ ورزشکار کمیسیون ورزشکاران قطعیت پیدا کرد.

بر این اساس سجاد گنج‌زاده، حسن یزدانی، ذبیح الله پورشیب، احسان حدادی، بهداد سلیمی، امین بوداغی، شهربانو منصوریان، مجتبی عابدینی، زهرا نعمتی، فرزانه فصیحی، حمیده عباسعلی، مصطفی نودهی، محمدرضا گرایی، نجمه خدمتی و حسین ساوه شمشکی اعضای جدید کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی المپیک هستند که طی روزهای آتی رئیس و دبیر کمیسیون را انتخاب و نماینده خود در هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک رامعرفی می‌کنند.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار