۲۱:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۲

جزئیات آتش سوزی بزرگ در سردخانه همدان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهردا‌ری همدان ساعت ۱۷ و ۱۲دقیقه پنجشنبه ۲۲ مهر ماه سامانه ۱۲۵ همدان گزارشی از آتش سوزی یک سردخانه دریافت کرد . با دریافت این گزارش بلافاصله یک اکیپ عملیاتی از ایستگ...

جزئیات آتش سوزی بزرگ در سردخانه همدان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهردا‌ری همدان ساعت ۱۷ و ۱۲دقیقه پنجشنبه ۲۲ مهر ماه سامانه ۱۲۵ همدان گزارشی از آتش سوزی یک سردخانه دریافت کرد .

با دریافت این گزارش بلافاصله یک اکیپ عملیاتی از ایستگاه فرهنگ و در ادامه ۲ اکیپ از ایستگاه های غدیر و دانش و یک اکیپ از آتش نشانی شهر مریانج به نشانی اعلام شده در جاده روستای انصارالامام اعزام شدند.

آتش نشانان پس از حضور در محل حادثه و در بررسی های اولیه مشاهده کردند که بخشی از یک سردخانه بزرگ دچار آتش سوزی شده و شعله های آتش به سرعت در حال گسترش به قسمتهای دیگر است.

با مشاهده وضعیت فوق آتش نشانان بلافاصله عملیات اطفاء حریق را آغاز کردند ودقایقی پس از شروع عملیات موفق به مهار شعله های آتش شده و از گسترش ان جلوگیری کردند.

در ادامه آتش نشانان پس از یکساعت تلاش مستمر و خستگی ناپذیر موفق شدند آتش سوزی را بطور کامل اطفاء کنند.

در این عملیات ۸ آتش نشان در قالب ۴ گروه عملیاتی و پشتیبانی حضور داشتند که پس از پایان عملیات برای ادامه خدمت رسانی به ایستگاه های مبداء بازگشتند.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار