۲۰:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۵

جریمه سنگین در انتظار جشن‌های جنجالی یاران مسی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصربه نقل از پارس فوتبال،جریمه سنگین در انتظار جشن‌های جنجالی یاران مسی. فدراسیون جهانی فوتبال برخوردهای احتمالی با جشن های جنجالی اعضای تیم ملی آرژانتین پس از فتح جام جهانی را مورد بررسی قرار می دهد. ...

جریمه سنگین در انتظار جشن‌های جنجالی یاران مسی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصربه نقل از پارس فوتبال،جریمه سنگین در انتظار جشن‌های جنجالی یاران مسی. فدراسیون جهانی فوتبال برخوردهای احتمالی با جشن های جنجالی اعضای تیم ملی آرژانتین پس از فتح جام جهانی را مورد بررسی قرار می دهد.

به گزارش پارس فوتبال، فیفا گزارش داد که پرونده ای را باز کرده که طی آن احتمال دارد تیم ملی آرژانتین به خاطر زیر پا گذاشتن یکسری موارد با جریمه هایی مواجه شود. این موارد مربوطه به جشن های بعد از قهرمانی البی سلسته در جام جهانی می شود که خیلی سر و صدا به راه انداخت و انتقادات زیادی به همراه داشت.

فیفا در وب سایت رسمی خود با اشاره به خبر فوق اضافه کرد که کمیته انضباطی این فدراسیون تحقیقات خود را در خصوص تخلفات صورت گرفته در جشن های تیم ملی آرژانتین را آغاز کرده و بر اساس اعلام منابع آگاه، جریمه سنگنی در انتظار فدراسیون فوتبال این کشور است.

فدراسیون جهانی فوتبال به خاطر نقش ماده ۱۱ (رفتار توهین آمیز و نقض اصول بازی جوانمردانه) و ماده ۱۲ (رفتار نادرست بازیکنان و مسئولان) قانون انضباطی، پرونده ای را علیه فدراسیون فوتبال آرژانتین به جریان انداخته است. همچنین این فدراسیون متهم به نقض ماده ۴۴ مقررات جام جهانی قطر ۲۰۲۲ و مقررات بازاریابی و رسانه این دوره از مسابقات در بازی با فرانسه است.

طبق اعلام فیفا، فدراسیون فوتبال فرانسه از رفتارها و ژست ها، و اظهارات جنجالی برخی از بازیکنان تیم ملی آرژانتین شکایت کرده است. فیفا همچنین رفتار عجیب مارتینز، دروازه بان آرژانتین در حین دریافت جایزه دستکش طلا را نیز بررسی خواهد کرد.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار