۲۱:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۱

جدیدترین خبر از دوقلوهای رونالدو و جورجینا/ وسایل جدید برای فرزندان جدید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،جورجینا رودریگس به هوادارانش نگاهی اجمالی به تخت‌خوابهای دوقلوهای جدیدش را هدیه داد. این اینفلوئنسر باردار همچنین عکس سبدهایی که دوقلوها در ماه‌های اول تولد از آن‌ها استفاده می‌کنند را هم منتشر کرد...

جدیدترین خبر از دوقلوهای رونالدو و جورجینا/ وسایل جدید برای فرزندان جدید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،جورجینا رودریگس به هوادارانش نگاهی اجمالی به تخت‌خوابهای دوقلوهای جدیدش را هدیه داد.

این اینفلوئنسر باردار همچنین عکس سبدهایی که دوقلوها در ماه‌های اول تولد از آن‌ها استفاده می‌کنند را هم منتشر کرد. این تخت‌خواب‌ها که Stokke Sleepi Mini نام دارند، هر کدام ۳۷۳ پوند قیمت دارند و دارای چرخ‌های قابل قفل هستند تا به راحتی از اتاقی به اتاق دیگر منتقل شوند. سازنده نروژی Stokke AS آن‌ها را به صورت آنلاین برای والدین آینده به عنوان تختخواب‌هایی که «با رشد فرزند شما تکامل می‌یابند» عرضه می‌کند و با افتخار می‌گوید که این تخت‌ها «حداکثر گردش هوا را برای خواب راحت» ارائه می‌دهند. این شرکت می‌افزاید: «شکل بیضی متمایز آن با ایجاد یک محیط دنج لانه مانند، حس امنیت را برای کودک شما فراهم می‌کند.»

جورجینا همچنین دو بسته ۲۷۹ پوندی Tripp Trapp Newborn را تحویل گرفته که شامل یک صندلی و ست نوزاد است که به کریستیانو رونالدو و شریک زندگی‌اش این امکان را می‌دهد تا دوقلوهای خود را به محض اینکه به خانه می‌رسند، هنگام غذا خوردن سر میز غذا بیاورند. سبدهای موسی که این زوج برای نوزادان جدید خود استفاده خواهند کرد، از برند اسپانیایی CucosBaby هستند و در یک کارگاه آزمایشگاهی در شهر والنسیا در ساحل شرقی اسپانیا ساخته شده‌اند. آن‌ها به صورت آنلاین با قیمتی بیش از ۲۰۰ پوند به فروش می‌رسند. این شرکت به والدین این فرصت را می‌دهد که کالا را با نام فرزندان خود شخصی‌سازی کنند.

هنوز مشخص نیست که جورجینا و کریستیانو که در گذشته از ساق‌بند شخصی‌سازی شده CR۷ استفاده می‌کرد، خواسته‌اند نام دوقلوها روی پارچه بافته شود یا خیر.

جورجینا در دسامبر گذشته اعلام کرد که دوقلوها پسر و دختر هستند، اما نام آن‌ها هنوز یک راز کاملاً محافظت شده است. او با انتشار یک ویدیوی سرگرم‌کننده در اینستاگرامش که در آن دختر چهار ساله‌شان آلانا مارتینا و سه فرزند کریستیانو (اوا و متئو و کریستیانو جونیور) حضور داشتند، جنسیت بچه‌های متولد نشده را فاش کرد. جورجینا از ۳ تا ۱ شمرد و چهار بچه بادکنکی ترکاندند که از آن پولک‌های صورتی و آبی بیرون ریخت. دو پسر فریاد زدند: «پسر است» و دو دختر گفتند: «دختر است»، سپس همگی خندیدند و جشن گرفتند.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط