۰۱:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۳

جدایی فرهاد از استقلال / وعده دست راست گل محمدی / افتخار آفرینی مجدد طارمی در پرتغال

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ANDISHEMOASER News Agency،جدایی فرهاد از استقلال / وعده دست راست گل محمدی / افتخار آفرینی مجدد طارمی در پرتغال امروز پرونده بازی های لیگ بیست و یکم با دیدار فجر سپاسی و پرسپولیس رسما بسته خواهند شد...

جدایی فرهاد از استقلال / وعده دست راست گل محمدی / افتخار آفرینی مجدد طارمی در پرتغال

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ANDISHEMOASER News Agency،جدایی فرهاد از استقلال / وعده دست راست گل محمدی / افتخار آفرینی مجدد طارمی در پرتغال

امروز پرونده بازی های لیگ بیست و یکم با دیدار فجر سپاسی و پرسپولیس رسما بسته خواهند شد و فصل پر فراز و نشیب فوتبال باشگاهی ایران به پایان خواهد رسید.

دیدارهای باقیمانده هفته پایانی لیگ برتر امشب همگی از ساعت ۲۰ آغاز خواهند شد. فجر سپاسی – پرسپولیس و سپاهان – آلومینیوم مهم ترین این دیدارها هستند. سرخپوشان پایتخت می توانند با کسب برتری در این دیدار خیال خود را از بابت کسب عنوان نایب قهرمانی راحت کنند.

چند ساعت پیش از برگزاری این دیدارها ، تیم ملی با همه نفراتش راهی دوحه قطر می شود تا اردوی خود را در کمپ اسپایر دوحه برگزار کند. اردویی که تاکنون فاقد هیچ دیدار دوستانه ای بوده است و فدراسیون فوتبال هم چنان پیگیر برگزاری دیداری دوستانه برای تیم ملی فوتبال کشورمان است. از طرفی، عدم اعزام ۵ ملی پوش استقلال نیز به معضلی بزرگ برای فدراسیون تبدیل شده و نشان می دهد دراگان اسکوچیچ هنوز از تصمیم فرهاد مجیدی دلخور است.

به همین بهانه مروری می کنیم بر مهم ترین اتفاقات و اخبار فوتبال باشگاهی و ملی فوتبال ایران در تلویزیون پارس فوتبال.

مطهری : از پرسپولیس حمایت شود، باز هم قهرمان می شود

مربی پرسپولیس در نشست خبری پیش از دیدار این تیم برابر فجر سپاسی مدعی شد نایب قهرمانی این تیم در لیگ دست کمی از قهرمانی نداشته است.

سفر بی بازگشت ژستد

رودی ژستد مهاجم فرانسوی استقلال تمامی وسایلش را جمع کرد و با تحویل دادن خانه اش، همراه با خانواده اش تهران را به مقصد پاریس ترک کرد.

حمله ساکت به فیفا  ؛ سیاسی نباشید

محمدرضا ساکت در نشست مجمع عمومی فدراسیون فوتبال خطاب به نماینده فیفا لغو دیدار ایران و کانادا را تصمیمی کاملا سیاسی توصیف کرد.

ابهام در بازگشت ملی پوشان استقلال

با اعلام مدیر رسانه ای تیم ملی، هنوز تصمیمی برای بازگشت ۵ ملی پوش استقلال به اردوی تیم ملی گرفته نشده است.

سرلک دومین تمدیدی پرسپولیس

آنطور که شنیده می شود، میلاد سرلک برای تمدید قرارداد با مسئولان پرسپولیس به توافق رسیده و به زودی این اتفاق رسمی خواهد شد.

مجیدی موبایلش را از دسترس خارج کرد

فرهاد مجیدی برای تعطیلات به دبی رفته و موبایلش را هم از دسترس خارج کرده است و ممکن است شایعات جدایی اش از استقلال به حقیقت بپیوندند.

ملی پوشان امروز راهی قطر می شوند

اعضای تیم ملی با یک روز تاخیر امروز راهی دوحه قطر می شوند تا اردوی خود را در کمپ اسپایر آغاز کنند.

مهدی طارمی بهترین بازیکن پورتو

ستاره ایرانی پورتو با درخشش فوق العاده اش و با انتخاب هواداران، بهترین بازیکن ماه می این باشگاه شد.

برای عضویت در کانال اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط