۱۸:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۲

جدال دو سرخ پوش امروز در لباس مربی / ۹ پیروزی برای گل محمدی و ۲ پیروزی برای تارتار در جدال های رو در رو / برتری فاحش یحیی گل محمدی برابر مهدی تارتار؟!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، جدال دو سرخ پوش امروز در لباس مربی / ۹ پیروزی برای گل محمدی و ۲ پیروزی برای تارتار در جدال های رو در رو / برتری فاحش یحیی گل محمدی برابر مهدی تارتار؟! در جدال های رو در روی یحیی گل محمدی با مهدی ت...

واکنش مربی لیگ برتری به ماجرای پیشنهاد از پرسپولیس/ در مورد افرادی که به من اتهام زدند هم دیگر صحبتی ندارم

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، جدال دو سرخ پوش امروز در لباس مربی / ۹ پیروزی برای گل محمدی و ۲ پیروزی برای تارتار در جدال های رو در رو / برتری فاحش یحیی گل محمدی برابر مهدی تارتار؟! در جدال های رو در روی یحیی گل محمدی با مهدی تارتار، فرد برنده گل محمدی بوده است

طرفداری نوشت: مهدی تارتار و یحیی گل محمدی رابطه بسیار خوب و دوستانه ای با هم دارند و سال ها در پرسپولیس کنار هم بازی کرده اند. اما هر دو به عنوان سرمربی سبک خاص و جداگانه ای داشته و از زمانی که به عنوان سرمربی هدایت تیم های مختلف را برعهده گرفته اند، بارها مقابل هم دیدار داشته اند.

آمار نشان می دهد رویارویی های مستقیم مهدی تارتار و یحیی گل محمدی به عنوان سرمربی، کفه ترازو به نفع گل محمدی بوده است. به گونه ای که گل محمدی ۹ بار موفق به پیروزی بر تیم های تحت هدایت تارتار شده و ۵ بازی نیز به تساوی رسیده است. از این رو و در مجموع مهدی تارتار به عنوان سرمربی تنها دو بار موفق به پیروزی بر تیم های تحت هدایت گل محمدی شده است.

باید دید در نهایت برنده بازی امشب چه کسی خواهد بود؟

برای عضویت در کانال اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط