۱۸:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۴

جدال آلومینیوم – پیکان برنده نداشت/ خودروسازان ۵ هفته بدون برد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،جدال آلومینیوم – پیکان برنده نداشت/ خودروسازان ۵ هفته بدون برد. هفته هشتم لیگ برتر فوتبال امروز پنجشنبه با برگزاری دو مسابقه آغاز شد. در یکی از این بازی‌ها پیکان تهران و آلومینیوم اراک به مصا...

جدال آلومینیوم – پیکان برنده نداشت/ خودروسازان ۵ هفته بدون برد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،جدال آلومینیوم – پیکان برنده نداشت/ خودروسازان ۵ هفته بدون برد. هفته هشتم لیگ برتر فوتبال امروز پنجشنبه با برگزاری دو مسابقه آغاز شد. در یکی از این بازی‌ها پیکان تهران و آلومینیوم اراک به مصاف هم رفتند که مسابقه دو تیم با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

این بازی که از ساعت ۱۶ در ورزشگاه انقلاب کرج برگزار شد، بدون حاشیه هم نبود. در نیمه اول این بازی، دروازه پیکان روی یک صحنه باز شد اما داور به خاطر برخورد قبل از گل در محوطه جریمه پیکان، برای آلومینیوم اعلام پنالتی کرد.

وحید محمدزاده مدافع آلومینیوم در دقیقه ۳۲ این پنالتی را به گل تبدیل نکرد تا آلومینیوم از این مسابقه تنها به کسب یک امتیاز اکتفا کند.

آلومینیوم با هدایت مهدی رحمتی با این نتیجه ۹ امتیازی شد و در میانه جدول باقی ماند. پیکان هم با هدایت مجتبی حسینی که از هفته سوم به این‌طرف (۵ هفته) رنگ پیروزی را ندیده است، همانند آلومینیوم ۹ امتیازی شد.

در دیگر بازی امروز، تیم‌های نساجی مازندران و ذوب آهن اصفهان به نتیجه تساوی رسیدند.

سایر مسابقات هفته هشتم لیگ برتر فردا جمعه برگزار می‌شود:

جدال آلومینیوم - پیکان برنده نداشت/ خودروسازان ۵ هفته بدون برد

اندیشه معاصر را در اینستاگرام دنبال کنید.

برای عضویت در کانال اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار