۰۷:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۱

جایگاه پرسپولیس در جدول باعث نگرانی هواداران است / ای وای که هوادار فهمید اما یحیی متوجه نشد!/ بازی لوکادیا مثل بازی شیر یا خط است!!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، جایگاه پرسپولیس در جدول باعث نگرانی هواداران است / ای وای که هوادار فهمید اما یحیی متوجه نشد!/ بازی لوکادیا مثل بازی شیر یا خط است!!. بهروز سلطانی، بازیکن اسبق تیم پرسپولیس در گفت‌وگو با خبر ورزشی...

یورگن لوکادیا

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، جایگاه پرسپولیس در جدول باعث نگرانی هواداران است / ای وای که هوادار فهمید اما یحیی متوجه نشد!/ بازی لوکادیا مثل بازی شیر یا خط است!!. بهروز سلطانی، بازیکن اسبق تیم پرسپولیس در گفت‌وگو با خبر ورزشی، درباره بازی پیش روی این تیم مقابل آلومینیوم اراک اظهاراتی را مطرح کرد.

پرسپولیس در دو بازی اول خود گل نزده است. مشکل کجاست؟

خبر ورزشی نوشت: مشکل جای خاصی نیست جلوی چشم یحیی گل محمدی است ولی آن را نمی‌بیند! وقتی هوادار پرسپولیس ضجه میزند که چرا تیمش با یک فوروارد بازی می‌کند دیگر این را باید متوجه شد که یحیی گل محمدی شجاع نیست. ای وای که هوادار فهمید ولی یحیی نفهمید. آخر ما مربی شجاع می‌خواهیم. ولی با این همه معتقدم این پرسپولیس تیم خوبی می‌شود.

چطور؟

چون برای این تیم هزینه شده و بازیکنان خوبی به خدمت گرفته. متاسفانه نمی‌دانم چه کسی این سیستم تک مهاجمی‌را به فوتبال ایران آورد؟ تیم‌های فوتبال در ایران از اول با سیستم ۲-۴-۴ بازی کردند و با همین سیستم هم موفق می‌شوند. ما در تیم ملی هم با این روش بازی میکردیم و موفق بودیم. یکی از انتقادات ما به یحیی گل محمدی همین است که چرا از دو فوروارد استفاده نمی‌کند. همین که دو نفر آن جلو باشند برای پرسپولیس کافیست. چون هافبک‌های ما کارشان را بلدند ولی من مطمئنم بردهای پرسپولیس به زودی شروع می‌شود.

بازی در اراک مقابل آلومینیوم را چطور پیش بینی می‌کنید؟

آلومینیوم را هم شکست می‌دهیم.

اما این تیم در بازی‌هایی که میزبان پرسپولیس بوده خوب نتیجه گرفته!

این دفعه فرق می‌کند! ما مهره‌های خیلی خوبی داریم و قطعا می‌توانیم طلسم اراک را بشکنیم. همانطور که گفتم زمان لازم است. من خیلی وقت‌ها از پرسپولیس انتقاد می‌کنم ولی الان دارم می‌گویم که این پرسپولیس روز به روز بهتر می‌شود.

حضور مهاجم جدید هلندی پرسپولیس را در این دیدار چطور پیش بینی می‌کنید؟

این بازیکن هم مثل شیر یا خط می‌باشد. هافبک‌ها تا بخواهند او را بشناسند و او بخواهد مسیر حرکتی هافبک‌ها را بشناسد، زمان می‌برد. امیدوارم پولی که به او می‌دهیم هدر نرفته باشد. یعنی مثل تمیروف که آمد ایران ۳۵ کیلو بود ولی وقتی که میرفت ۸۰ کیلو وزن داشت، نشود.

اما خیلی‌ها درباره لوکادیا نظر مثبت دارند؟

ما هم امیدواریم موفق باشد. ما که بخیل نیستیم. همانطور که گفتم او مثل سکه دو رو دارد. شیر یا خط است. شاید هم بیاید و از همین بازی اول گره گل زدن پرسپولیس را باز کند. امیدوارم این اتفاق بیفتد چون بالاخره اگر با این همه هزینه برای این پرسپولیس، نتوانیم نتیجه بگیریم فاجعه رخ می‌دهد.

جایگاه پرسپولیس در جدول باعث نگرانی هواداران است. چه صحبتی در این باره دارید؟

اصلا نگران نباشید! تازه دو هفته گذشته ولی البته ۴ امتیاز از دست دادیم. به نظر من مساوی از باخت هم بدتر است. برای همین پرسپولیس دیگر نباید به مساوی فکر کند. من مطمئنم پرسپولیس روز به روز بهتر می‌شود.

برای عضویت در کانال اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط