۱۵:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸

جانشین یحیی گل محمدی مشخص شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، در حالی که دو روز تا اولین دیدار تیم ملی فوتبال کشورمان در جام جهانی قطر مقابل انگلستان باقی مانده است شنیده می‌شود که قرار است رضا درویش و تعدادی از اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس برای تماشای ب...

راز این اَبرمرد پرسپولیس افشا شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، در حالی که دو روز تا اولین دیدار تیم ملی فوتبال کشورمان در جام جهانی قطر مقابل انگلستان باقی مانده است شنیده می‌شود که قرار است رضا درویش و تعدادی از اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس برای تماشای بازی‌های ایران راهی کشور قطر شوند.

طبق شنیده‌ها از رضا درویش و یحیی گل‌محمدی به صورت رسمی و جداگانه برای حضور در قطر دعوت شده است که قرار است درویش به این سفر برود اما گل‌محمدی تا الان برنامه‌ای برای این سفر ندارد. گفتنی است که هزینه سفر درویش و گل‌محمدی به قطر با فدراسیون فوتبال و هزینه سفر برخی اعضای هیات مدیره پرسپولیس به قطر با باشگاه پرسپولیس خواهد بود.

حالا باید دید منهای مدیران باشگاه پرسپولیس آیا مدیران وسرمربیان دیگر لیگ برتری به قطر دعوت شده‌اند و در صورت دعوت آیا برای تماشای جام جهانی به قطر سفر خواهند کرد یا خیر.

 اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

2 نظر برای این مطلب ثبت شده است:

ابراهیم

۲۸ آبان ۱۴۰۱


به درک یه منافق کمتر بره گم شه

هادی سلطانی

۲۸ آبان ۱۴۰۱


دوست داریم آقا یحیی بدون جات تو قلب مردمه

نظرات بسته شده است

آخرین اخبار