۱۸:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۸

جانشین دروازه بان جنجالی استقلال مشخص شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از شفقنا؛ تیم استقلال در فصل گذشته فراز و نشیب بسیاری را تجربه کرد و این مسئله باعث شد این تیم در راه رسیدن به جام کوتاه بماند. عملکرد دور از انتظار چند بازیکن در ترکیب استقلال در طول فصل با...

از باشگاه استقلال چخبر؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از شفقنا؛ تیم استقلال در فصل گذشته فراز و نشیب بسیاری را تجربه کرد و این مسئله باعث شد این تیم در راه رسیدن به جام کوتاه بماند.

عملکرد دور از انتظار چند بازیکن در ترکیب استقلال در طول فصل بارها موجب ناکامی این تیم در کسب سه امتیاز شد. یکی از این بازیکنان که سال گذشته نتوانست عملکردی مطلوبی از خود ارائه کند سید حسین حسینی بود.

سید حسین حسینی که بعد از سالها به دروازه‌بانی بی رقیب درون دروازه استقلال تبدیل شده بود نتوانست انتظارات کادرفنی آبی پوشان و هواداران این تیم را برآورده کند و به همین خاطر به درهای خروج این باشگاه نزدیک شده است.

آبی پوشان پایتخت در همین زمینه چند گلر ایرانی را زیر نظر دارند تا بعد از انتخاب سرمربی تیم خود باب مذاکره با آنها را باز کنند. گفته می‌شود در روزهای اخیر امیر عابدزاده هم به جمع گزینه‌های استقلال اضافه شده است.

امیر عابدزاده در کنار پورحمیدی و محمد رضا اخباری از جمله گزینه های استقلال برای تقویت این تیم محسوب می‌شوند. باید دید بالاخره مدیریت باشگاه استقلال روی کدام گزینه برای برای حضور در چارچوب دورازه آبی پوشان به جمع بندی خواهند رسید.

 

پایان*/

اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

مطالب مرتبط