۱۱:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷

جاده چالوس مسدود می شود

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، سرهنگ احمد شیرانی با اشاره به آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی کشور گفت: تردد روان در محورهای چالوس ، هراز ، فیروزکوه ، آزاد راه تهران – شمال و مسیر رفت‌ و برگشت آزادراه قزوین – رشت مشاهده...

جاده چالوس مسدود می شود

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، سرهنگ احمد شیرانی با اشاره به آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی کشور گفت: تردد روان در محورهای چالوس ، هراز ، فیروزکوه ، آزاد راه تهران – شمال و مسیر رفت‌ و برگشت آزادراه قزوین – رشت مشاهده‌می‌شود.

ایسنا نوشت: وی ادامه داد: ترافیک نیمه‌سنگین در آزادراه تهران – ساوه محدوده نسیم‌شهر و آزادراه قزوین – کرج حدفاصل پل فردیس تا پل کلاک مشاهده می‌شود.

شیرانی درباره انسداد یک محور در استان البرز و کارگاه جاده‌ای مهم منجر به انسداد اظهار کرد:‌ محور کرج – چالوس، واقع در استان البرز، از روز ۱۸ تا ۱۹ مهر ۱۴۰۱ به مدت ۲ روز از ساعت هشت تا ۱۶ ، به‌ دلیل اجرای عملیات کارگاه جاده‌ای، از ابتدای جاده تا کیلومتر ۷۴ ، مسدود است و تردد از محورهای جایگزین هراز و فیروزکوه انجام می‌شود.

وی درباره مسدودیت یک محور در استان مازندران و محدودیت تردد با تغییر مسیر در این محور گفت: کمربندی محمودآباد – فریدونکنار واقع در استان مازندران به دلیل اجرای عملیات راهداری، در مسیر جنوبی مسدود است و تردد از مسیر جایگزین داخل شهر انجام می‌شود.

شیرانی درباره وضعیت انسداد محورها در کشور نیز اظهار کرد: تنها محور شریانی مسدود کشور  محور ریگان – ایرانشهر است و جاده لاسم – ارجمند نیز به علت مشکلات فصلی مسدود است.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی‌ورانندگی همچنین با اشاره به وضعیت جوی مناسب و بدون مداخلات جوی در جاده‌های کشور ، گفت: تردد در همه جاده‌ها بدون مشکل انجام می‌شود.

شیرانی در پایان با اعلام شماره تلفن ۱۲۰ از رانندگان و مسافران خواست قبل از شروع سفر حتما با این شماره تماس بگیرند و با اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور، مناسب‌ترین زمان و بهترین مسیر را برای انجام سفر خود انتخاب کنند.

اندیشه معاصر را در اینستاگرام دنبال کنید.

برای عضویت در کانال اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار