۱۰:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۸

ثبت نام پیش‌فروش ایران خودرو تارا امروز ۲۸ شهریور ۱۴۰۰+ لینک ثبت نام تارا و قیمت ایران خودرو

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از راهبرد معاصر، متقاضیان ثبت نام در طرح جدید پیش فروش ایران خودرو که تنها با عرضه یک محصول تارا با رنگ های متنوع  و مبلغ پیش پرداخت مشخص از امروز ۲۸ شهریور ۱۴۰۰ به مدت سه روز با مراجعه به س...

ثبت نام پیش‌فروش ایران خودرو تارا امروز ۲۸ شهریور ۱۴۰۰+ لینک ثبت نام تارا و قیمت ایران خودرو

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از راهبرد معاصر، متقاضیان ثبت نام در طرح جدید پیش فروش ایران خودرو که تنها با عرضه یک محصول تارا با رنگ های متنوع  و مبلغ پیش پرداخت مشخص از امروز ۲۸ شهریور ۱۴۰۰ به مدت سه روز با مراجعه به سایت ایران خودرو می توانند نسبت به ثبت نام خودرو به صورت اینترنتی اقدام نمایند همچنین در ادامه این خبر جزئیات کامل از پیش فروش ایران خودرو تارا در شهریور ۱۴۰۰ را به همراه قیمت خودرو های ایران خودرو می آوریم.

 

ثبت نام ایران خودرو در ۲۸ شهریور ۱۴۰۰

گروه صنعتی ایران‌خودرو هفتمین پیش‌فروش یکساله محصولات خود در سال ۱۴۰۰ را از امروز (یکشنبه) و با عرضه تنها خودرو، تارا دستی با تنوع رنگ آغاز کرده است؛ متقاضیان این مرحله به مدت سه روز (تا پایان روز سه‌شنبه ۳۰ شهریورماه) فرصت ثبت‌نام خواهند داشت.

 

بیش از یکماه از آخرین طرح پیش‌فروش گروه صنعتی ایران‌خودرو که اوخر مردادماه سال جاری اجرا شد، می‌گذرد و از مهمترین علل این وقفه، مواردی همچون اعلام نارضایتی خودروسازان از آخرین مصوبه شورای رقابت عنوان شد؛ البته که رئیس شورای رقابت نیز در این رابطه اعلام کرد: بهتر است خودروسازان طبق مصوبه عمل کرده و تعهدات خود را نیز انجام دهند و به این هم فکر کنند که اگر در موقعیت مسلط در بازار قرار دارند، بایستی انصاف را هم در نظر بگیرند.

ثبت نام پیش‌فروش ایران خودرو تارا

ثبت نام پیش فروشتارا ایران خودرو شهریور ۱۴۰۰

حال این خودروساز ثبت‌نام برای مرحله جدید پیش‌فروش با موعد تحویل حداکثر یکساله تارا دستی را از امروز (یکشنبه/۲۸ شهریورماه) آغاز کرده و به مدت سه روز (تا پایان روز سه‌شنبه/۳۰ شهریور ماه) به اجرا می‌گذارد. موعد تحویل خودروها اردیبهشت تا مهرماه سال ۱۴۰۱ و مطابق قیمت زمان تحویل مندرج در قرارداد منتخبان، تعیین شده است.

 

لینک ثبت نام تارا ایران خودرو در پیش فروش شهریور ۱۴۰۰

متقاضیان  ثبت نام تارا ایران خودرو در پیش فروش شهریور ۱۴۰۰می توانند اینجا کلیک کنند.

اطلاعیه ایران خودرو/ لینک ورود به سایت ایران خودرو

نکات قابل توجه مشتریان:
  • متقاضی محترم، شماره تلفن همراه معرفی شده در زمان ثبت نام حتما باید به نام شما باشد.
  •  مشتری محترم گروه صنعتی ایران خودرو شماره تلفن۸۲۲۷۲۷۲۷ -۰۲۱ در ایام طرح های فروش اینترنتی بطور ۲۴ ساعته و شبانه روزی جهت پاسخگوئی به سئوالات و راهنمائی در خدمت شما می باشد .
  •  مشتری گرامی با توجه به تغییر روال ثبت اطلاعات مشتریان (ورود کاربر) جهت کلیه امور مرتبط با میزکار خود می بایست از لینک ثبت نام / تنظیم رمز اقدام به تکمیل اطلاعات و تنظیم رمز نمایید.

 

پیش‌فروش ایران خودرو تارا امروز

زمان قرعه کشی تارا ایران خودرو شهریور ۱۴۰۰

پس از اتمام مهلت ثبت‌نام طبق روال همه طرح‌های فروش ایران‌خودرو، یک روز بعد (چهارشنبه/ ۳۱ شهریورماه) قرعه‌کشی را برای تعیین منتخبان در حضور نمایندگان نهادهای نظارتی انجام خواهد شد و مراسم قرعه‌کشی به صورت مستقیم از سایت ایران‌خودرو به نشانی www.ikco.ir پخش خواهد شد.

 

برندگان قرعه کشی ایران خودرو تارا

اسامی مشتریان نهایی نیز حداکثر سه روز پس از پایان زمان ثبت‌نام از طریق سایت فروش محصولات این شرکت به نشانی esale.ikco.ir که ثبت‌نام نیز از طریق همین سایت صورت می‌پذیرد. ضمن اینکه پیامک نیز برای منتخبان ارسال خواهد شد.

 

مهلت واریز وجه برندگان تارا ایران خودرو 

پس از مشخص شدن برندگان این طرح، (مشتریان نهایی) ظرف مدت پنج روز فرصت دارند تا وجه خودرو را معادل ۱۴۰ میلیون تومان واریز و ثبت‌نام خود را نهایی کنند.

 

رنگ های عرضه شده تارا ایران خودرو در پیش فروش شهریور ۱۴۰۰

طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته، به منظور تنوع بخشی به رنگ محصول در این طرح، تارا به رنگ‌های نقره‌ای، خاکستری، مشکی آبنوس، ‌ آبی رویال و آبی کبود عرضه شده است و در برنامه‌ریزی صورت گرفته، در آینده نزدیک، رنگهای خاص سفارشی نیز به طیف رنگهای محصول تارا افزوده خواهد شد.

 

موعد تحویل تارا ایران خودرو در پیش فروش شهریور  ۱۴۰۰ایران خودرو

ثبت نام پیش‌فروش ایران خودرو تارا امروز ۲۸ شهریور ۱۴۰۰+ لینک ثبت نام تارا و قیمت ایران خودرو

لازم به ذکر است که طبق اعلام ایران خودرو، این گروه صنعتی برنامه افزایش ظرفیت تولید «تارا» را براساس تقاضای بازار در دستور کار دارد و دستیابی به بالاترین سطح کیفی محصول تارا از اولویت‌های این مجموعه خودروسازی است.

 

محدودیت‌های فروش فوق‌العاده نیز همچنان در این طرح اجرا می‌شود و بر این اساس شروطی همچون اختصاص یک دستگاه خودرو به هر کدملی، حداقل فاصله ۴۸ ماهه از خرید (ثبت‌نام یا تحویل خودرو) از شرکت‌های ایران‌خودرو و سایپا، عدم پلاک فعال انتظامی برای فرد متقاضی، ارائه گواهی‌نامه معتبر، تعلق شماره حساب و شماره تماس اعلامی به شخص متقاضی و… همچنان اعمال خواهند شد. گارانتی خودرو پنج ماه پس از تحویل خودرو در صورت عدم مراجعه مشتری به شبکه خدمات پس از فروش باطل می‌شود و حداقل کاردکرد ۱۰۰۰ کیلومتر در زمان مراجعه ضروری است.

 

کماکان این امکان برای منتخبان طرح‌های قبلی ایران‌خودرو که موفق به واریز وجه نشدند، وجود دارد که دوباره بتوانند در این مرحله از فروش ایران‌خودرو، اقدام به ثبت‌نام کنند.

 لینک ثبت نام تارا و قیمت ایران خودرو

 

 

جزئیات آخرین پیش فروش ایران خودرو 

ششمین مرحله از طرح پیش‌فروش یکساله محصولات گروه صنعتی ایران‌خودرو در سال جاری، همانطور که اشاره شد، اواخر ماه گذشته (۲۳ مردادماه) با عرضه پنج محصول پژو ۲۰۷ دستی سقف شیشه‌ای، راناپلاس، سورن‌پلاس، دناپلاس توربوشارژ اتوماتیک و مدل دستی آن برگزار شد که قرعه‌کشی مرحله مذکور از پیش‌فروش محصولات ایران‌خودرو ۳۱ مرداد ماه انجام شد که در مجموع ۸۳۶ هزار و ۳۰۴ نفر برای ۱۵ هزار دستگاه خودرو ثبت‌نام کردند.

 

به تفکیک و طبق آمار، ۴۱۱ هزار و ۲۹ نفر برای پژو ۲۷۰ پانوراما با ظرفیت ۱۱۰۰ دستگاه، ۸۵ هزار و ۴۷۳ نفر برای راناپلاس(شش سرعته) با ظرفیت ۲۸۰۰ دستگاه، ۱۵۱ هزار و ۱۷۷ نفر برای سورن پلاس با ظرفیت ۲۱۰۰ دستگاه، ۱۰۷ هزار و ۲۹۳ نفر برای خودروی دناپلاس توربوشارژر دستی با ظرفیت ۱۰۰ دستگاه و ۸۱ هزار و ۳۳۲ نفر برای دناپلاس توربورشارژر اتوماتیک با ظرفیت ۶۸۰۰ دستگاه شرکت‌کردند.

 

قیمت خودرو‌های ایران خودرو امروز یکشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۰ 

قیمت بازار و قیمت نمایندگی خودرو‌های ایران خودرو امروز یکشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۰ را در جدول زیر مشاهده نمایید. این قیمت‌ها به تومان بوده و روزانه بروزرسانی می‌شود.

قیمت محصولات ایران خودرو در بازار تغییراتی به شرح زیر داشته است: در مهمترین معاملات خودرو های ایران خودرو پژو پارس مدل ۱۴۰۰ از قیمت ۲۸۰ تا ۳۸۵ میلیون تومان خرید و فروش شد، سمند EF7 مدل ۱۴۰۰ معادل ۲۷۶ میلیون تومان قیمت خورده است. همچنین پژو ۲۰۶ تیپ ۲ (مدل ۱۴۰۰) معادل ۲۵۰ میلیون تومان خرید و فروش شد. این درحالیست که قیمت این خودرو در نمایندگی ۱۲۷ میلیون تومان است. قیمت دنا پلاس ( تیپ ۱ مدل ۱۴۰۰ ) با موتور EF7 نیز ۳۷۳ میلیون تومان در بازار تعیین شد.

 

قیمت خودروهای ایران خودرو

خودرو

قیمت نمایندگی (تومان)

قیمت بازار (تومان)

وانت آریسان ۱۲۰,۵۶۰,۰۰۰ ۱۸۹,۰۰۰,۰۰۰
سمند LX ۱۳۲,۴۵۵,۰۰۰ ۲۴۷,۰۰۰,۰۰۰
سمند EF7 ۱۳۲,۷۰۱,۰۰۰ ۲۶۱,۰۰۰,۰۰۰
سمند EF7 دوگانه سوز ۱۳۹,۵۶۶,۰۰۰ ۲۸۱,۰۰۰,۰۰۰
سمند سورن ELX ۰ ۲۶۸,۰۰۰,۰۰۰
سمند سورن ELX توربو ۰ ۰
دنا (تیپ ۱) ۱۷۲,۹۵۸,۰۰۰ ۳۲۸,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس (تیپ ۱) ۱۹۱,۵۳۴,۰۰۰ ۳۷۳,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس دنده ای توربو ۲۸۵,۳۹۹,۰۰۰ ۴۳۵,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس اتوماتیک توربو ۳۹۰,۰۸۹,۰۰۰ ۴۶۷,۰۰۰,۰۰۰
پژو GLX 405 ۰ ۲۲۹,۰۰۰,۰۰۰
پژو GLX 405 دوگانه سوز ۱۲۴,۳۶۵,۰۰۰ ۲۳۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو SLX 405 ۱۰۸,۳۶۵,۰۰۰ ۲۶۲,۰۰۰,۰۰۰
پژو پارس ۱۴۰,۲۷۳,۰۰۰ ۲۸۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو پارس دوگانه سوز ۱۴۵,۶۳۴,۰۰۰ ۲۹۵,۰۰۰,۰۰۰
پژو پارس LX ۰ ۰
پژو پارس اتوماتیک ۰ ۳۶۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ دنده‌ ای ۱۸۱,۱۷۳,۰۰۰ ۳۳۵,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک پانوراما ۰ ۴۳۵,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک ۱۹۷,۰۵۵,۴۰۰ ۴۳۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ صندوقدار ۰ ۳۹۹,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ سقف شیشه ای ۲۱۶,۲۶۳,۰۰۰ ۳۴۶,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۶ تیپ ۲ ۱۲۷,۱۲۲,۰۰۰ ۲۵۱,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۶ تیپ ۵ ۰ ۲۹۶,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۶ صندوقدار ۰ ۲۸۸,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۳۰۱ ۰ ۰
پژو ۲۰۰۸ ۰ ۹۸۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۵۰۸ ۰ ۱,۶۳۰,۰۰۰,۰۰۰
رانا LX ۱۰۷,۲۰۰,۰۰۰ ۲۳۹,۰۰۰,۰۰۰
دانگ فنگ H30 ۰ ۳۸۵,۰۰۰,۰۰۰
دانگ فنگ S30 ۰ ۰
رنو تندر پیکاپ ۰ ۰
رنو تندر E2 ۰ ۳۷۰,۰۰۰,۰۰۰
رنو تندر پلاس دنده ‌ای ۰ ۳۹۵,۰۰۰,۰۰۰
رنو تندر پلاس اتوماتیک ۰ ۴۹۵,۰۰۰,۰۰۰
هایما اس ۵ توربو ( S5 ) ۳۸۶,۴۰۰,۰۰۰ ۶۷۰,۰۰۰,۰۰۰
هایما اس ۷ توربو ( S7 ) ۴۰۵,۵۰۰,۰۰۰ ۷۹۰,۰۰۰,۰۰۰
پیکاپ دوکابین فوتون بنزینی ۸۰۷,۰۰۰,۰۰۰ ۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰
پیکاپ دوکابین فوتون دیزل ۸۵۸,۰۰۰,۰۰۰ ۸۴۰,۰۰۰,۰۰۰
رنو کپچر ۰ ۹۶۰,۰۰۰,۰۰۰
سوزوکی ویتارا اتومات ۰ ۱,۳۵۵,۰۰۰,۰۰۰
سمند سورن پلاس ۲۰۴,۲۵۷,۰۰۰ ۳۰۵,۰۰۰,۰۰۰
رانا پلاس ۱۸۰,۳۹۱,۰۰۰ ۲۶۵,۰۰۰,۰۰۰
هایما اس ۷ توربو پلاس ( S7 ) ۶۴۰,۰۰۰,۰۰۰ ۸۳۰,۰۰۰,۰۰۰
تارا دنده ای ۲۹۰,۴۷۲,۹۰۰ ۰
تارا اتوماتیک ۰ ۰

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار