۱۱:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۴

ثبت نام فروش فوق العاده سایپا ۲۴ تیر+ لینک ثبت نام خودرو سایپا

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، ثبت نام پیش فروش سایپا ویژه عید قربان تا عید غدیر ۱۴۰۰ از امروز اغاز می شود. شرکت سایپا در جدیدترین برنامه فروش خود اقدام به عرضه خودروهای شاهین، کوئیک اس، ساینا اس، کوئیک دنده ای، ساینا دنده ای، ...

ثبت نام سایپا 24 تیر

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، ثبت نام پیش فروش سایپا ویژه عید قربان تا عید غدیر ۱۴۰۰ از امروز اغاز می شود. شرکت سایپا در جدیدترین برنامه فروش خود اقدام به عرضه خودروهای شاهین، کوئیک اس، ساینا اس، کوئیک دنده ای، ساینا دنده ای، کوئیک آر و وانت پراید با موعد تحویل یکساله نموده است. ثبت نام سایپا از طریق مراجعه به سایت سایپا saipa.iranecar.com و به صورت غیرحضوری انجام می پذیرد. نحوهخ ثبت نام خودرو سایپا، قیمت خودروهای سایپا، خودروهای عرضه شده در فروش فوق العاده سایپا ۲۴ تیر، مهلت ثبت نام سایپا تیر ۱۴۰۰، زمان قرعه کشی سایپا، اسامی برندگان سایپا فروش یکساله و نحوه استعلام اسامی برندگان قرعه کشی سایپا را با هم می خوانیم.

در جشنواره پیش فروش محصولات عید تا عید گروه خودروسازی سایپا، ۱۱ محصول عرضه می‌شود و متقاضیان فرصت دارند تا در محصولات سایپا و پارس خودرو در مدت سه روز فرآیند ثبت نام را  انجام دهند.

ثبت نام سایپا


خودروهای عرضه شده سایپا ۲۴ تیر ۱۴۰۰

در این طرح ویژه خودرو‌های شاهین، کوییک اس، ساینا اس، کوییک دنده ای، ساینا دنده‌ای، کوییک دو رنگ آر، و وانت سایپا ۱۵۱ عرضه می‌شود و زمان تحویل در جشنواره فروش، فروردین، اردیبهشت، خرداد و تیرماه سال آینده است.

در پیش ثبت نام طرح عید تا عید محصولات سایپا و پارس خودرو، مانند طرح‌های اخیر فروش خودرو در کشور، مبلغی دریافت نمی‌شود، اما پس از قرعه کشی، اسامی منتخب ۷۲ ساعت فرصت خواهند داشت تا با واریز مبلغ علی الحساب، نسبت به تکمیل ثبت نام خود اقدام کنند.


فروش ویژه زامیاد امروز پنجشنبه ۲۴ تیر ۱۴۰۰

همچنین به مناسبت اعیاد سعید قربان و غدیرخم از امروز پیش فروش محصولات شرکت زامیاد شامل نیسان تک سوز آپشنال، نیسان دو گانه سوز آپشنال، نیسان دیزل و پادرا پلاس آغاز خواهد شد و موعد تحویل این خودرو‌ها آبان و آذرماه امسال در نظر گرفته شده است.

در محصولات زامیاد برای اولین بار طی چند وقت اخیر و پس از اجباری شدن فرآیند قرعه کشی، دیگر قرعه کشی صورت نمی‌گیرد و هیچ محدودیتی در ثبت نام نیز وجود ندارد. در این میان پیش فروش محصولات زامیاد از امروز و به صورت ۲۴ ساعته در سایت www.saipa.iranecar.com انجام می‌شود.


ثبت نام فروش سایپا امروز ۲۴ تیر ۱۴۰۰+ جزئیات

پیش فروش ویژه محصولات گروه سایپا به مناسبت اعیاد غدیر و قربان از امروز آغاز می شود.

 

مجید باقری در حاشیه مراسم قرعه‌کشی پیش فروش و فروش فوق‌العاده سایپا گفته بود: به مناسبت اعیاد غدیر و قربان پیش فروش گسترده محصولات گروه سایپا شامل خودروی شاهین، کوئیک اس، ساینا اس و سایر محصولات را انجام خواهیم داد.

 

بر اساس اظهارات این مقام مسئول شرکت سایپا علاوه بر فروش فوق العاده و تحویل سه ماهه ، پیش فروش مدت دار – یکساله – محصولات این شرکت نیز به مناسبت اعیاد قربان و غدیر انجام می شود.

 

شایان ذکر است پیش فروش های یکساله سایپا به دلیل نزدیک شدن قیمت مصوب بسیاری از محصولات این شرکت به قیمت بازار و مبهم بودن آینده بازار خودرو ، با استقبال فراوانی که پیش از این در ماه های قبل شاهد آن بودیم مواجه نمی شود.

 

براساس بخشنامه معاونت بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا به اطلاع کلیه متقاضیان محصولات سایپا میرساند، در راستای ایجاد امکان فرصت برابر ثبت نام برای همه متقاضیان خرید خودرو، ایجاد ساز و کار شناسایی و عرضه به مصرف کنندگان واقعی، شرایط پیش فروش  گروه خودروسازی سایپا به شرح ذیل اعلام میگردد:

متقاضیان برای ثبت نام می توانند از ساعت ۱۴ روزپنجشنبه  ۲۴ تیر ماه ۱۴۰۰ (به مدت ۳ روز) به آدرس اینترنتی فروش محصولات گروه خودروسازی سایپا به آدرس saipa.iranecar.com مراجعه کنند.

ثبت نام سایپا 24 تیر

 

بخشنامه پیش فروش گسترده محصولات سایپا و زامیاد به مناسبت اعیاد قربان از امروز ۲۴ تیر ۱۴۰۰ تا غدیر

 


 

 پیش فروش سایپا و زامیاد امروز پنجشنبه ۲۴ تیر

بر اساس تازه ترین اخبار پیش فروش سایپا به مناسبت اعیاد قربان و غدیر فقط شامل پیش فروش با موعد تحویل فروردین ماه تا تیرماه ۱۴۰۱ بوده و تحویل ۳ ماهه در این پیش فروش وجود ندارد. ضمنا خودروهای این نوبت از پیش فروش شامل شاهین، کوئیک اس، ساینا اس، کوئیک دنده ای، ساینا دنده ای، کوئیک آر و وانت پراید است.

 

همچنین ۴ محصول گروه زامیاد نیز در این طرح وجود دارد که در جداول زیر جزئیات این طرح  از قیمت خودرو های سایپا تا زمان تحویل را مشاهده می کنید.


مهلت ثبت نام فروش سایپا به مناسبت عید قربان۱۴۰۰

شرکت سایپا به مناسبت اعیاد قربان و غدیر پیش فروش تعداد قابل توجهی از محصولات این شرکت را از امروز ۲۴ تیر ۱۴۰۰ آغاز و طبق روال گذشته تا ۳ روز ادامه دارد و تا پایان روز ۲۶ تیر ماه خواهد بود.

 

قائم‌مقام مدیرعامل سایپا نیز اخیرا از پیش فروش و فروش فوق‌العاده گسترده محصولات سایپا به مناسبت اعیاد غدیر و قربان خبرداده و خودروهای قابل عرضه شامل ۷ خودرو پر فروش شرکت سایپا می باشد.

 

ثبت نام پیش فروش سایپا 24 تیر


نحوه ثبت نام سایپا

شرکت خودروسازی سایپا به منظور تنظیم بازار خودرو اقدام به فروش خودروهای خود در طرح های کوتاه مدت و میان مدت کرده است. کلیه متقاضیان خودرو سایپا باید با مراجعه به پورتال اینترنتی سایپا به آدرس اینترنتی http://www.saipacorp.com/ مراجعه نمایند و با انتخاب خودرو مورد نظر خود مراحل ثبت نام اینترنتی خود را تکمیل کنید.

 

برای اطلاع دقیق از نحوه ثبت نام سایپا در تیر ۱۴۰۰ به مناسبت عید قربان اینجا کلیک کنید.


محصولات عرضه شده در جدیدترین طرح فروش سایپا ۲۴ تیر+ قیمت محصولات عرضه شده سایپا

خودروهای عرضه شده در این نوبت از پیش فروش شامل شاهین، کوئیک اس، ساینا اس، کوئیک دنده ای، ساینا دنده ای، کوئیک آر و وانت پراید است.

 

همچنین ۴ محصول گروه زامیاد نیز در این طرح وجود دارد.

 

ثبت نام فروش سایپا امروز ۲۴ تیر ۱۴۰۰

 

طبق گزارش روزنامه دنیای اقتصاد سایپایی‌ها از ابتدای شروع پیش فروش و قرعه کشی محصولاتشان در ۱۵ دوره فروش خود حدودا ۲۵۰ هزار دستگاه محصول عرضه کرده‌اند که تقاضایی بالغ بر ۵ میلیون و ۲۵۵ هزار نفری برای آن ثبت شده است.

 

به این ترتیب مشتریان سایپا برای برنده‌شدن در طرح‌های فروش این شرکت، به‌طور متوسط شانس یک به ۲۱ را داشته‌اند. این آمار نشان می‌دهد احتمال برنده‌شدن در طرح‌های فروش سایپا بیش از ایران‌خودرو بوده که طبعا با تعداد متقاضیان در ارتباط است./ راهبرد معاصر


شرایط ثبت نام پیش فروش خوردو سایپا امروز ۲۴ تیر ۱۴۰۰

امکان صلح (خرید انصرافی) و انتقال خودرو بصورت وکالتی وجود ندارد.
در صورتیکه متقاضی خرید خودرو در قرعه کشی طرح پیش فروش اخیر ایران خودرو منتخب گردند ، از لیست متقاضیان خرید پیش فروش سایپا حذف خواهند شد.
پس از اعلام نتایج قرعه کشی، منتخبین می بایست ظرف ۷۲ ساعت نسبت به واریز وجه پیش پرداخت قیمت خودرو به صورت علی¬الحساب اقدام تا پس از آن امکان انتخاب زمان تحویل ، رنگ خودرو و نمایندگی محل تحویل میسر گردد .
در صورت عدم تکمیل وجه در موعد مقرر ، امکان ثبت نام متقاضی منتخب شده در قرعه کشی غیرفعال خواهد گردید.
در صورتیکه مشتری حداکثر ۵ ماه پس از تاریخ تحویل خودرو برای سرویس اولیه به نمایندگی مجاز سایپا مراجعه ننماید کارت گارانتی خودرو غیرفعال خواهد شد. در مراجعه مشتریان به نمایندگیهای مجاز گروه خودرو سازی سایپا ، پیمایش (کارکرد ) حداقل ۱۰۰۰ کیلومتر خودرو الزامی می باشد.
در صورت مشاهده هرگونه مغایرت در شرایط احراز متقاضی با شرایط بخشنامه در هر مرحله ای از ثبت نام تا تحویل خودرو، درخواست خرید خودرو ابطال و در صورت واریز وجه، مبلغ به حساب متقاضی عودت می گردد.

 

لینک ثبت نام سایپا


اطلاعیه پیش فروش سایپا به مناسبت عید قربان/ لینک ورود به سایت سایپا

بدینوسیله به اطلاع متقاضیان محترم می رساند:

قابل توجه متقاضیان ثبت نام سایپا تیر ۱۴۰۰

نکات مهم که متقاضیان خرید خودرو در طرح فروش گروه سایپا می بایست مدنظر قرار دهند:
  • جهت خرید خودرو می بایست فرآیند تعیین کد کاربری (کدملی) و رمز عبور را از طریق لینک “ورود/ثبت نام” انجام داده و پس از تکمیل پروفایل خود، وارد سامانه شوید.
  • محدودیت کد ملی برای ثبت نام ها اعمال خواهد شد. ( هر کد ملی مجاز به ثبت نام یک دستگاه خودرو از مجموع دو گروه سایپا و ایران خودرو می باشد. )
  • حداقل سن متقاضیان خرید خودرو ۱۸ سال و ملزم به ارائه گواهینامه رانندگی خودرو حداقل پایه سوم می باشند.
  • دارا بودن گواهینامه رانندگی برای شخص متقاضی الزامی است.
  • متقاضی طی ۴۸ ماه گذشته ثبت نام و صدور فاکتور خودرو نزد شرکت های سایپا و ایران خودرو نداشته باشد . (به جز محصولات شرکت بجز محصولات شرکت زامیاد ، کوئیک و کوئیک دورنگ R)
  • شماره کارت، شماره شبا و شماره تلفن همراه اعلام شده می بایست متعلق به شخص متقاضی باشد.
  • متقاضیانی که دارای پلاک انتظامی فعال ( نصب شده بر روی خودرو) به نام خود می باشند امکان ثبت نام ندارند . (به جز محصولات شرکت بجز محصولات شرکت زامیاد ، کوئیک و کوئیک دورنگ R)
  • توجه به آدرس درگاه پرداخت اینترنتی و اطمینان از اینکه آدرس آن، صرفاً و بدون هیچ حرف یا علامت اضافه و کم، با کلمهhttps شروع و صرفاً با عبارت .shaparak.ir به پایان می‌رسد.

 

 

پیش فروش سایپا ویژه عید قربان

 


قابل توجه برندگان ثبت نام فروش فوق العاده سایپا ۲۴ تیر

نکات مهم که متقاضیان خرید خودرو در طرح فروش گروه سایپا می بایست پس از قرعه کشی مدنظر قرار دهند :
امکان صلح (خرید انصرافی) و انتقال خودرو بصورت وکالتی وجود ندارد.
در صورتیکه متقاضی خرید خودرو در قرعه کشی طرح پیش فروش اخیر ایران خودرو منتخب گردند ، از لیست متقاضیان خرید پیش فروش سایپا حذف خواهند شد.
پس از اعلام نتایج قرعه کشی، منتخبین می بایست ظرف ۷۲ ساعت نسبت به واریز وجه پیش پرداخت قیمت خودرو به صورت علی¬الحساب اقدام تا پس از آن امکان انتخاب زمان تحویل ، رنگ خودرو و نمایندگی محل تحویل میسر گردد .
در صورت عدم تکمیل وجه در موعد مقرر ، امکان ثبت نام متقاضی منتخب شده در قرعه کشی غیرفعال خواهد گردید.
در صورتیکه مشتری حداکثر ۵ ماه پس از تاریخ تحویل خودرو برای سرویس اولیه به نمایندگی مجاز سایپا مراجعه ننماید کارت گارانتی خودرو غیرفعال خواهد شد. در مراجعه مشتریان به نمایندگیهای مجاز گروه خودرو سازی سایپا ، پیمایش (کارکرد ) حداقل ۱۰۰۰ کیلومتر خودرو الزامی می باشد. (به جز محصولات شرکت بجز محصولات شرکت زامیاد و کوییک دورنگ R)
در صورت مشاهده هرگونه مغایرت در شرایط احراز متقاضی با شرایط بخشنامه در هر مرحله ای از ثبت نام تا تحویل خودرو، درخواست خرید خودرو ابطال و در صورت واریز وجه، مبلغ به حساب متقاضی عودت می گردد.
درصورتی که مشتریان محترم اطلاعات مورد نیاز شماره گذاری را به درستی ارائه ندهند علاوه بر اینکه سود تاخیر در تحویل ناشی از عدم شماره گذاری به آنان تعلق نخواهد گرفت، هزینه پارکینگ و نگهداری خودرو نیز از ایشان دریافت خواهد شد.
محصولات شرکت زامیاد با مشخصات ذکر شده در بخشنامه فروش و با قیمت مصوب به فروش می رسد بنابراین چنانچه بعد از انعقاد قرارداد و یا حتی پس از تکمیل وجه بر اساس الزامات مراجع حکومتی و نظارتی ، عرضه کننده، مجبور به نصب تجهیزات یا ارتقای سطح کیفی یا استاندارد یا نصب تجهیزات مازاد بر مشخصات فنی فعلی بر روی خودرو گردد؛ هزینه های مازاد بر ثمن خودرو اضافه خواهد شد و مشتری قبل از تحویل مورد معامله، متعهد به تسویه حساب نهایی تمام هزینه ها خواهد بود.
در روش پیش فروش مبلغ واریزی از سوی مصرف کننده به عنوان بخشی از ثمن معامله به صورت علی الحساب پرداخت گردیده است و قیمت نهایی خودرو بر اساس قیمت زمان تحویل مندرج در قرارداد در زمان صدور دعوتنامه محاسبه و اخذ می گردد./ راهبرد معاصر

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

1 نظر برای این مطلب ثبت شده است:

عبدالسلام

۲۵ تیر ۱۴۰۰


پادراپلاس تحویل یک ماهه بهمن 99 ثبت نام کردم هنوز تحویل نگرفتم .خدا ازتون نگذره دروغگو ترین شرکت خودرو ساز سایپاست.

نظرات بسته شده است

آخرین اخبار