۱۲:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۴

ثبت نام فروش فوق العاده سایپا ویژه سالروز آزادسازی خرمشهر ۴ خرداد ۱۴۰۰

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، فروش فوق العاده سایپا به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر از امروز سه شنبه ۴ خرداد ماه آغاز شد و به مدت سه روز ادامه می یابد. ثبت نام سایپا خرداد ۱۴۰۰ برای دو خوری  تیبا ۲ و کوئیک (دنده‌ای و R) فعال ...

ثبت نام سایپا 24 تیر

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، فروش فوق العاده سایپا به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر از امروز سه شنبه ۴ خرداد ماه آغاز شد و به مدت سه روز ادامه می یابد. ثبت نام سایپا خرداد ۱۴۰۰ برای دو خوری  تیبا ۲ و کوئیک (دنده‌ای و R) فعال شده است. در ادامه طریقه ثبت نام سایپا خرداد ۱۴۰۰؛ مهلت ثبت نام سایا، قیمت خودروهای ارائه شده و لینک ثبت نام سایپا را می آوریم.

گروه خودروسازی سایپا به مناسب سالگرد آزادسازی خرمشهر، فروش فوق العاده ۴ مدل از محصولات خود را با قیمت جدید در خرداد ۱۴۰۰ آغاز کرده است.

خودروهای ارائه شده در فروش فوق العاده سایپا خرداد ۱۴۰۰
در این طرح فروش کوییک دنده‌ای و کوییک آر به همراه تیبا صندوق دار تیپ SX و وانت ۱۵۱ با قیمت قطعی و با موعد تحویل ۹۰ روزه به دست مشتریان می‌رسند. با توجه به بخشنامه فروش فوق العاده محصولات سایپا از ساعت ۱۴ روز امروز سه شنبه مورخ ۴ خرداد ۱۴۰۰ آغاز می‌شود.
مهلت ثبت نام فروش فوق العاده سایپا ویژه آزادسازی خرمشهر
ثبت نام فروش وفق العاده سایپا امروز ۴ خرداد ماه آغاز شده است.  این طرح فروش به مدت سه روز ادامه خواهد داشت و مشتریان می‌توانند با مراجعه به وبسایت فروش محصولات سایپا، فرایند اولیه ثبت نام را طی کنند.

 

همچنین توجه داشته باشید که در صورت تقاضای فراتر از ظرفیت، برنامه قرعه کشی برای تعیین منتخبان برگزار خواهد شد. از سویی متقاضیان طرح فروش فوری محصولات سایپا، باید پیش از ثبت نام به قوانین اعلام شده توجه داشته باشند.

در حال حاضر همچنان فرایند ثبت نام خودرو‌ها بر اساس مصوبه‌های کمیته خودرو است و قوانین قبلی برای خرید خودرو همچنان باقی است.

قیمت ۴ محصول سایپا در بخشنامه خرداد ۱۴۰۰
با آغاز فروش فوری محصولات سایپا مشخص شد که قیمت جدید کوییک آر ۱۴۹ میلیون و ۴۱۵ هزار تومان و وانت ۱۵۱ هم ۱۰۵ میلیون تومان قیمت گذاری شده است. بر اساس بخشنامه اخیر سایپا  قیمت تیبا صندوق دار SX با رینگ فولادی به ۱۰۶ میلیون و ۵۱۸ هزار تومان و کوییک دنده‌ای هم در کارخانه به قیمت ۱۴۱ میلیون و ۶۱ هزار تومان رسیده است.

متقاضیان برای ثبت نام می‌توانند از ساعت ۱۴، امروز، سه‌شنبه ۴ خرداد ماه (به مدت ۳ روز) به آدرس اینترنتی فروش محصولات گروه خودروسازی سایپا به آدرس saipa.iranecar.com مراجعه کنند.

طرح فروش فوق العاده سایپا (سه‌شنبه ۴ خرداد ۱۴۰۰)
ثبت نام خودو سایپا خرداد 1400

آدرس سایت اینترنتی سایپا
برای ورود به سایت سایپا از طریق لینک https://saipa.iranecar.com اقدام کنید.

نکات مهم که متقاضیان خرید خودرو در طرح فروش فوق العاده خرداد ۱۴۰۰
جهت خرید خودرو می بایست فرآیند تعیین کد کاربری (کدملی) و رمز عبور را از طریق لینک “ورود/ثبت نام” انجام داده و پس از تکمیل پروفایل خود، وارد سامانه شوید.

محدودیت کد ملی برای ثبت نام ها اعمال خواهد شد. ( هر کد ملی مجاز به ثبت نام یک دستگاه خودرو از مجموع دو گروه سایپا و ایران خودرو می باشد. )

حداقل سن متقاضیان خرید خودرو ۱۸ سال و ملزم به ارائه گواهینامه رانندگی خودرو حداقل پایه سوم می باشند.

دارا بودن گواهینامه رانندگی برای شخص متقاضی الزامی است.

متقاضی طی ۴۸ ماه گذشته ثبت نام و صدور فاکتور خودرو نزد شرکت های سایپا و ایران خودرو نداشته باشد .

شماره کارت، شماره شبا و شماره تلفن همراه اعلام شده می بایست متعلق به شخص متقاضی باشد.

متقاضیانی که دارای پلاک انتظامی فعال ( نصب شده بر روی خودرو) به نام خود می باشند امکان ثبت نام ندارند .

متقاضیان خرید خودرو در طرح فروش گروه سایپا بخوانند
امکان صلح (خرید انصرافی) و انتقال خودرو بصورت وکالتی وجود ندارد.

در صورتیکه متقاضی خرید خودرو در قرعه کشی طرح پیش فروش اخیر ایران خودرو منتخب گردند ، از لیست متقاضیان خرید پیش فروش سایپا حذف خواهند شد.

پس از اعلام نتایج قرعه کشی، منتخبین می بایست ظرف ۷۲ ساعت نسبت به واریز وجه پیش پرداخت قیمت خودرو به صورت علی¬الحساب اقدام تا پس از آن امکان انتخاب زمان تحویل ، رنگ خودرو و نمایندگی محل تحویل میسر گردد .

در صورت عدم تکمیل وجه در موعد مقرر ، امکان ثبت نام متقاضی منتخب شده در قرعه کشی غیرفعال خواهد گردید.

در صورتیکه مشتری حداکثر ۵ ماه پس از تاریخ تحویل خودرو برای سرویس اولیه به نمایندگی مجاز سایپا مراجعه ننماید کارت گارانتی خودرو غیرفعال خواهد شد. در مراجعه مشتریان به نمایندگیهای مجاز گروه خودرو سازی سایپا ، پیمایش (کارکرد ) حداقل ۱۰۰۰ کیلومتر خودرو الزامی می باشد.

در صورت مشاهده هرگونه مغایرت در شرایط احراز متقاضی با شرایط بخشنامه در هر مرحله ای از ثبت نام تا تحویل خودرو، درخواست خرید خودرو ابطال و در صورت واریز وجه، مبلغ به حساب متقاضی عودت می گردد.

جدول قیمت روز  خودروهای سایپا امروز سه شنبه ۴ خرداد
قیمت خودرو‌های سایپا امروز سه شنبه ۴ خرداد ۱۴۰۰ را در جدول زیر مشاهده نمایید.

 

براساس مصوبه شورای رقابت، قیمت محصولات سایپا افزایش یافت.

 

بر این اساس قیمت جدید محصولات سایپا به شرح زیر است:

 

قیمت خودروهای سایپا

خودرو قیمت نمایندگی (تومان) قیمت بازار (تومان)
سایپا ۱۱۱ ۰ ۱۳۱,۰۰۰,۰۰۰
سایپا ۱۳۱ ۰ ۱۱۳,۰۰۰,۰۰۰
سایپا ۱۳۲ ۰ ۱۲۱,۰۰۰,۰۰۰
سایپا ۱۵۱ ۹۱,۰۰۰,۰۰۰ ۱۲۳,۰۰۰,۰۰۰
تیبا ۱۰۰,۶۳۰,۰۰۰ ۱۲۵,۰۰۰,۰۰۰
تیبا ۲ ۱۰۶,۵۱۸,۰۰۰ ۱۳۵,۰۰۰,۰۰۰
تیبا ۲ پلاس ۹۰,۸۰۰,۰۰۰ ۱۴۵,۰۰۰,۰۰۰
ساینا دنده ای EX ۱۰۴,۶۴۹,۰۰۰ ۱۴۳,۰۰۰,۰۰۰
کوییک دنده ای ۱۲۹,۷۵۵,۰۰۰ ۱۴۱,۰۶۱,۰۰۰
کوییک دنده‌ ای R ۱۴۰,۰۱۵,۰۰۰ ۱۵۵,۰۰۰,۰۰۰
وانت زامیاد ۱۲۹,۶۰۰,۰۰۰ ۲۳۰,۰۰۰,۰۰۰
وانت زامیاد گازسوز ۱۸۹,۰۳۱,۰۰۰ ۲۳۵,۰۰۰,۰۰۰
وانت زامیاد دیزل ۱۸۵,۰۰۰,۰۰۰ ۲۶۷,۰۰۰,۰۰۰
آریو ۰ ۳۷۵,۰۰۰,۰۰۰
چانگان CS35 ۰ ۴۶۵,۰۰۰,۰۰۰
کیا سراتو ۲۰۰۰ ۰ ۷۸۰,۰۰۰,۰۰۰
سیتروئن C3 ۰ ۸۳۵,۰۰۰,۰۰۰
سایپا ۱۵۱ پلاس ۰ ۱۲۲,۰۰۰,۰۰۰
تیبا صندوق دار دوگانه سوز sx ۰ ۱۲۴,۰۰۰,۰۰۰
تیبا صندوق دار پلاس ۰ ۱۳۵,۰۰۰,۰۰۰
ساینا پلاس دنده ای ۰ ۱۶۰,۰۰۰,۰۰۰
ساینا s دنده ای ۱۴۲,۵۳۶,۰۰۰ ۱۵۷,۰۰۰,۰۰۰
کوییک اتوماتیک پلاس ۰ ۲۱۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین ۲۹۱,۸۷۱,۰۰۰ ۳۸۰,۰۰۰,۰۰۰

 

قیمت خودرو سایپا در بازار
پراید ۱۱۱ امروز در بازار دو میلیون تومان گران شد و به قیمت ۱۳۰ میلیون تومان فروخته می‌شود. البته مدل ۱۳۱ کاهش یک میلیون تومانی دارد و به عنوان ارزان‌ترین خودرو صفرکیلومتر بازار، ۱۱۱ میلیون تومان قیمت خواهد داشت.

تیبا هاچ بک سه میلیون تومان کاهش قیمت دارد، اما تیبا هاچ بک پلاس به همین اندازه گران شده است. همچنین کوئیک دنده‌ای R نیز با کاهش دو میلیون تومانی و قیمت ۱۵۴ میلیون تومان در بازار حضور دارد. در میان خودرو‌های مونتاژشده سایپا نیز، چانگان ۱۰ میلیون تومان ارزان شد و ۴۵۵ میلیون تومان معامله می‌شود.

پیش بینی قیمت خودرو در روزهای آینده
سعید موتمنی، رئیس اتحادیه نمایشگاه داران گفت: با تخلیه حباب قیمت ارز در بازار و روند کاهشی قیمت خودرو نیز سرعت گرفته و فاصله قیمتی خودرو در بازار و کارخانه کاهش خواهد یافت.

به گفته وی بیش از ۹۰ درصد از خریداران خودرو در سال‌های گذشته سرمایه‌گذارانی بودند که با هدف حفظ ارزش پول خود نسبت به خرید خودرو اقدام کردند، اما در شرایط کنونی خرید خودرو به هیچ وجه نمی‌تواند سودی را به خرید دارند برساند.

 

پیش بینی قیمت خودرو
وی توصیه کرد کسانی که قصد فروش خودرو خود را دارند زودتر این کار را انجام دهند چرا که در روز‌های آتی قیمت‌ها کاهش تجربه خواهد کرد بر این اساس بسیاری از معامله‌گران به استناد کاهش تقاضای خرید خودرو را نیز در رکود چشمگیر کنونی و کاهش تقاضای خرید موثر می‌دانند و معتقدند این کاهش تقاضا شود می‌شود فروشندگان واقعی مجبور به اعلام قیمت‌های پایین‌تر برای خودرو‌های خود شوند.

شرکت خودروسازی سایپا به منظور تنظیم بازار خودرو اقدام به فروش خودروهای خود در طرح های کوتاه مدت و میان مدت کرده است. کلیه متقاضیان خودرو سایپا باید با مراجعه به پورتال اینترنتی سایپا به آدرس اینترنتی http://www.saipacorp.com/ مراجعه نمایند و با انتخاب خودرو مورد نظر خود گام به گام مراحل ثبت نام اینترنتی خود را تکمیل کنند. سایت راهبرد معاصر به منظور اطلاع رسانی دقیق تر و برای سهولت ثبت نام سایپا اقدام به آموزش تصویری و گام به گام و همچنین فیلم آموزشی طریقه ثبت نام در سایت سایپا نموده است.

 

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار