۲۲:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۲

تیم ملی مسخره نیست که به هر کسی بدهیم/ آماده مربیگری هستم/ با انتخاب این گزینه ها به مردم توهین نکنید!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از خبر ورزشی،تیم ملی مسخره نیست که به هر کسی بدهیم/ آماده مربیگری هستم/ با انتخاب این گزینه ها به مردم توهین نکنید!. راه کارلوس کی‌روش و تیم ملی بالاخره از هم جدا شد و عملکرد او طی مدت حضورش...

تیم ملی ایران

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از خبر ورزشی،تیم ملی مسخره نیست که به هر کسی بدهیم/ آماده مربیگری هستم/ با انتخاب این گزینه ها به مردم توهین نکنید!. راه کارلوس کی‌روش و تیم ملی بالاخره از هم جدا شد و عملکرد او طی مدت حضورش در ایران توسط مربیان و کارشناسان مختلفی مورد بررسی قرار گرفت. همچنین گزینه‌های زیادی برای جایگزینی او مطرح شده است و باید دید در آینده چه اتفاقی رقم خواهد خورد. سرمربی سابق سپاهان می‌گوید “اخلاق، رفتار، شخصیت و مدیریت مربی مهم است. تیم ملی مربی نمی‌خواهد بلکه یک مدیر با لیاقت و شایسته می‌خواهد.”

حضور مجدد کی‌روش در تیم ملی اشتباه بود

عبدالله ویسی درباره جدایی کارلوس کی‌روش از تیم ملی فوتبال و عملکرد این مربی اظهار کرد: حضور مجدد کی‌روش در تیم ملی اشتباه بود. بار اول آمد و حدود ۸ سال در ایران بود و چند سال اول یکسری کارها انجام داد و بعد از آن دیگر آن مربی که می‌خواستیم نبود. بیشتر درگیر حواشی بود تا اینکه به فکر فوتبال باشد. این باعث شد به فوتبال ما آسیب بزند و نه تنها کمکی نکرد، بلکه عملکردش سودی برای ما نداشت.

خدا ایران را در جام جهانی تنبیه کرد

او درباره کنار گذاشتن اسکوچیچ از هدایت تیم ملی گفت: او سرمربی تیم ملی بود و زحمت کشید. با شانس، دعا، جادو یا به هر نحوی توانست تیم ملی را به جام جهانی ببرد. به هر حال لایق هدایت تیم ملی بود و خدا هم ما را تنبیه کرد. عملکرد ایران از نظر فنی در جام جهانی به من ارتباطی ندارد چون در آن لحظه مربی تیم ملی تشخیص داده بود چنین تصمیمی بگیرد. البته آن تیم انگلیس بود نه مراکش. مراکش در جام جهانی مقابل همه تیم‌ها هجومی بازی می‌کرد و می‌رفت تا پیروز شود اما ما رفتیم که نبازیم.

تیم ملی مسخره نیست که به دست هر کسی بدهیم

سرمربی سابق سپاهان درباره مطرح شدن برخی گزینه‌های ایرانی برای هدایت تیم ملی فوتبال بیان کرد: این‌ها شایعات ژورنالیستی است. آدم‌های برخی از مربیان در رسانه‌ها آن‌ها را گزینه تیم ملی می‌کنند. تیم ملی مسخره نیست که به دست هر کسی بدهیم. اخلاق، رفتار، شخصیت و مدیریت مربی مهم است. تیم ملی مربی نمی‌خواهد بلکه یک مدیر با لیاقت و شایسته می‌خواهد. اینکه کسی را که ژورنالیست دارد و یک اسم را در فوتبال مطرح می‌کند و حمایت می‌شود، بالا بیاوریم، توهین به مردم و تیم ملی است.

لطفا به مردم توهین نکنید

او اضافه کرد: اگر می‌خواهیم فنی نگاه کنیم، باید نتایج یک مربی در لیگ را بررسی کنیم. بعد از آن ببینیم از نظر شخصیتی جایز است او را انتخاب کنیم یا نه. سرمربی ۸۰ میلیون ایرانی الکی نیست. لطفا به مردم توهین نکنید. با تفکرات مردم بازی نکنید. مردم باهوش هستند و می‌فهمند چه کسی چه کاری انجام می‌دهد.

ویسی گفت: اگر می‌خواهیم مربی خارجی بیاوریم، باید کسی در فوتبال ما حضور پیدا کند که درخشان عمل کند. کی‌روش با دو تیم نتوانست به جام جهانی برود و آمد با ایران به جام جهانی رفت. برعکس همه دنیا عمل کردیم.

اگر به دنبال جام هستیم، جوانگرایی نکنیم

او درباره بحث جوانگرایی در تیم ملی گفت: ابتدا باید ببینیم فدراسیون فوتبال در این رابطه چه می‌خواهد. نظر کارشناسان بسیار مهم است. آیا ما جام می‌خواهیم یا می‌خواهیم در آینده موفق شویم. اگر به دنبال جام هستیم، نباید جوانگرایی کنیم. به نظر من با توجه به اینکه سال‌های زیادی است در آسیا قهرمانی نیاورده‌ایم، کسب این عنوان بهتر از آینده‌نگری است. می‌شود بعد از جام ملت‌ها به فکر جوانگرایی هم باشیم اما اکنون به نظر من باید به دنبال موفقیت در جام ملت‌ها باشیم.

آماده کار کردن هستم

ویسی در پایان درباره وضعیت خودش بیان کرد: متاسفانه اول فصل امسال به کمر درد دچار شدم و عمل جراحی کردم و چند ماه خانه نشین بودم اما اکنون شرایط خوبی دارم و آماده کار کردن هستم. اگر پیشنهادی داشته باشم به آن فکر می‌کنم. ان‌شاءالله همه تیم‌هایی که زحمت می‌کشند و با صداقت و با شرافت کار می‌کنند موفق باشند.

 اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار