۱۹:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۴

تیم ملی در حسرت زوج رویایی آزمون- طارمی!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،همانطور که در جریان هستید، مهدی طارمی در دو بازی آخر تیم ملی ایران برابر  تیم ملی لبنان و  تیم ملی سوریه – که آبان ماه برگزار شد – به دلیل اختلاف نظر با دراگان اسکوچیچ جایی در فهرست تیم ملی ن...

تیم ملی در حسرت زوج رویایی آزمون- طارمی!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،همانطور که در جریان هستید، مهدی طارمی در دو بازی آخر تیم ملی ایران برابر  تیم ملی لبنان و  تیم ملی سوریه – که آبان ماه برگزار شد – به دلیل اختلاف نظر با دراگان اسکوچیچ جایی در فهرست تیم ملی نداشت. خوشبختانه تیم ملی هر دو بازی‌اش در آن مقطع را برد تا جای خالی طارمی در ترکیب تیم اسکوچیچ احساس نشود.

او بعد از پایان مشکلاتش با سرمربی تیم ملی در حالی در بین نفرات منتخب دراگان اسکوچیچ قرار گرفت که امیدوار بود در بازگشت به تیم ملی، بتواند کنار زوج همیشگی‌اش یعنی سردار آزمون بازی کند منتهی مهاجم فعلی زنیت، مشکوک به کروناست و در صورتی که این موضوع قطعی شود، امکان سفر به ایران را نخواهد داشت و تیم ملی برای سومین بازی متوالی بدون زوج طارمی و آزمون بازی خواهد کرد.

سرپرست تیم ملی ساعاتی پیش اعلام کرد طبق ادعای باشگاه زنیت، تست این بازیکن مثبت شده و حالا همه منتظر نتیجه تست او هستند که تا یکی دو ساعت آینده تکلیفش مشخص خواهد شد.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار