۰۴:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۶

تیم فنلاندی با دو ایرانی به نیمه نهایی رسید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه، تیم آکا والی که از محمد رضا بیک و علی فضلی در ترکیب خود بهره می‌برد برای دومین سال پیاپی راهی نیمه‌نهایی لیگ فنلاند شد؛ دستاورد مهمی که در این فصل محمدرضا بیک تاثیر مهمی در آن ایفا کرد و نمایش‌های خوبی ...

تیم فنلاندی با دو ایرانی به نیمه نهایی رسید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه، تیم آکا والی که از محمد رضا بیک و علی فضلی در ترکیب خود بهره می‌برد برای دومین سال پیاپی راهی نیمه‌نهایی لیگ فنلاند شد؛ دستاورد مهمی که در این فصل محمدرضا بیک تاثیر مهمی در آن ایفا کرد و نمایش‌های خوبی را از خود ارائه داد.

دیشب و از سری مسابقات پلی آف لیگ فنلاند تیم آکا والی توانست سه بر صفر از سد تکریت بگذرد و در مجموع بازی‌ها با پیروزی سه بر یک به سود، راهی نیمه‌نهایی شود. طبق معمول بازی‌های گذشته این تیم علی فضلی و محمد رضا بیک از مهره تاثیرگذار بازی بودند.

محمد رضا بیک با کسب سیزده امتیاز عنوان بهترین بازیکن زمین را از آن خود کرد. آکا والی در نیمه نهایی باید برابر تیم رایسون لویمو تیم سابق علی فضلی قرار بگیرد. آکا والی فصل گذشته عنوان سوم را کسب کرده است و حالا با دو بازیکن ایرانی خود در اندیشه صعود به فینال خواهد بود.

گفتنی است نیمه نهایی لیگ والیبال فنلاند به شکل سه برد از پنج بازی برگزار می‌شود؛ همچنین این مرحله از مسابقات از سی‌ام مارس آغاز خواهد شد.

پایان*/

اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

مطالب مرتبط