۲۱:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۷

تیم بسکتبال شهرداری گرگان برابر صنعت مس رفسنجان به برتری رسید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،در این مسابقه که عصر امروز در سالن بسکتبال مجموعه ورزشی آزادی تهران به قضاوت جعفر مرادی به عنوان سرداور به همراه رامین فتحی و نیما جعفری به ترتیب به عنوان داور اول و دوم با نظارت جعفر محمدپور برگزا...

تیم بسکتبال شهرداری گرگان برابر صنعت مس رفسنجان به برتری رسید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،در این مسابقه که عصر امروز در سالن بسکتبال مجموعه ورزشی آزادی تهران به قضاوت جعفر مرادی به عنوان سرداور به همراه رامین فتحی و نیما جعفری به ترتیب به عنوان داور اول و دوم با نظارت جعفر محمدپور برگزار شد، تیم‌ بسکتبال شهرداری گرگان موفق شد ۷۵ بر ۶۶ حریف رفسنجانی خود را مغلوب کند.

شهرداری‌چی‌های گرگان در کوارتر اول با نتیجه ۲۰ به ۱۸ پیروز شدند اما در پایان کوارتر دوم تابلو ۲۴ بر ۱۳ به سود صنعت مس رفسنجان شد تا نیمه اول با حساب ۴۲ بر ۳۳ به سود صنعت مس به پایان برسد.

در کوارتر سوم بازی خوب گرگانی‌ها باعث شد تا برتری ۲۱ بر ۱۳ به سود آنها به ثبت برسد و در کوارتر چهارم هم این برتری با حساب ۲۱ بر ۱۱ تکرار شد تا نیمه دوم را گرگانی‌ها با نتیجه ۴۲ به ۲۴ به سود به پایان برسانند.

مهران حاتمی سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان در آغاز مسابقه رسول مظفری، پری پتی، محمد جمشیدی، میثم میرزایی و سجاد پذیرفته را به میدان فرستاد تا در مقابل یاران امیر هاشمی سرمربی تیم صنعت مس رفسنجان با ترکیب آلانی‌جیرو مورلی، وحید اسلانی، مجید رحیمیان، مهدی مرادی‌نسب و محمد خالقی‌فر قرار بگیرند.

در این مسابقه محمد جمشیدی کاپیتان تیم شهرداری گرگان با ثبت ۲۵ امتیاز و اثرگذاری ۲۵، امتیازآورترین و موثرترین بازیکن تیمش و کل مسابقه شناخته شد.

همچنین روبرت‌گیل چریست بازیکن صنعت مس با ۱۵ امتیاز و اثرگذاری ۱۴، امتیازآورترین و موثرترین بازیکن تیمش شد.

مسابقات مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال مردان باشگاه‌های کشور به صورت ۲ بُرد از ۳ مسابقه برگزار می‌شود که دومین مسابقه بین تین‌های شهرداری گرگان و صنعت مس رفسنجان روز سه‌شنبه ۹ فروردین ماه برگزار خواهد شد.

تیم گرگان در صورت پیروزی در دومین دیدار به دور نیمه‌ نهایی راه خواهد یافت و در صورت باخت در مسابقه روز سه‌شنبه باید بازی سوم خود را روز پنجشنبه ۱۱ فروردین در برابر همین حریف خود برگزار نماید.

تیم بسکتبال شهرداری گرگان، عنوان‌دار قهرمانی فصل گذشته این رقابت‌هاست.

فصل جاری رقابت‌های لیگ‌برتر بسکتبال مردان باشگاه‌های کشور با حضور ۱۶ تیم در ۲ گروه هشت تیمی آغاز شد و سپس در دور دوم مرحله مقدماتی تیم‌ها در چهار جدول چهار تیمی قرار گرفتند و از هر جدول ۲ تیم به مرحله یک‌ چهارم نهایی صعود کردند.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار