۱۲:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۹

تیم‌های عربی با بازیکنان پیر توان رقابت با ما را ندارند

به گزارش اندیشه معاصر؛ مسعود اقبالی در خصوص ارزیابی‌اش از عملکرد تیم‌های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: اگر بخواهیم بازی‌های این دوره را با دوره‌های گذشته قیاس کنیم، به واسطه اتفاقات پیرامون کرونا تیم‌های آسیایی توان گرفتن بازیکن...

تیم‌های عربی با بازیکنان پیر توان رقابت با ما را ندارند

به گزارش اندیشه معاصر؛ مسعود اقبالی در خصوص ارزیابی‌اش از عملکرد تیم‌های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: اگر بخواهیم بازی‌های این دوره را با دوره‌های گذشته قیاس کنیم، به واسطه اتفاقات پیرامون کرونا تیم‌های آسیایی توان گرفتن بازیکنان خوب خارجی را نداشتند. اگر دقت کنید اکثر تیم های عربی با بازیکنان پیر و قدیمی خارجی حاضر شده‌اند.

 
وی افزود: اگرچه تیم‌های ایرانی حاضر در این مسابقات خوب بوده‌اند ولی باید بپذیریم تیم های عربی دیگر توان رقابت با نمایندگان ایران را ندارند. به طور مثال السد قطر شب گذشته ۳ گل از النصر دریافت کرد و همین نشان می‌دهد که قدرت این تیم هم کم شده است. اگرچه ما باید از عملکرد خوب ۴ نماینده ایران خوشحال باشیم اما باید سوی دیگر قضیه را هم ببینیم که تیم‌های عربی توان سال‌های گذشته را ندارند.
کارشناس فوتبال ایران با اشاره به عملکرد فولاد در این دوره گفت: مسابقه اول این تیم را کامل دیدم و شاگردان جواد نکونام بسیار منطقی بازی کرده و خوب دفاع می‌کردند. از سوی دیگر آنها حضور خوبی در ضد حملات داشتند و کاملا مشخص است که این تیم فوتبال را خوب می‌فهمد. باز هم تأکید می‌کنم ضمن تقدیر از عملکرد تیم های ایرانی در این مسابقات، تیم‌های عربی مثل سابق قدرتمند نیستند و اگر هم در مسابقه ای پیروز شوند بر اساس شانس بوده است.
 
وی در پاسخ به اینکه آیا شانس قهرمانی برای نمایندگان ایران در این دوره متصور است، عنوان کرد: ما در غرب آسیا مشکلی نداریم و مشکل ما مثل سال‌های گذشته رقابت با شرق آسیا است. همین الان سه تیم ما شانس صعود به دور بعد را دارند ولی در شرق آسیا باید با تیم هایی رقابت کنیم که سرمایه‌گذاری بهتری خواهند داشت، مثلاً تیم‌های کره، ژاپن و حتی استرالیا همیشه در این مسابقات مدعی هستند و برای قهرمانی باید فکری اساسی به حال این تیم‌ها کرد.

مطالب مرتبط

آخرین اخبار