۲۱:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷

تیموری: در جام حذفی فقط به دنبال قهرمانی هستیم

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،تیموری: در جام حذفی فقط به دنبال قهرمانی هستیم.  مس رفسنجان در هفته پانزدهم لیگ برتر با دو گل پیکان را شکست داد تا نیم فصل اول مسابقات را با رتبه پنجم به پایان برساند. میثم تیموری در خصوص این دیدار...

تیموری: در جام حذفی فقط به دنبال قهرمانی هستیم

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،تیموری: در جام حذفی فقط به دنبال قهرمانی هستیم.  مس رفسنجان در هفته پانزدهم لیگ برتر با دو گل پیکان را شکست داد تا نیم فصل اول مسابقات را با رتبه پنجم به پایان برساند. میثم تیموری در خصوص این دیدار به خبرنگار ما گفت: با تیم جوان و دونده‌ای بازی داشتیم و بازی مقابل چنین تیم‌هایی واقعا سخت است. پیکان هفته قبل سپاهان را برده بود و انگیزه بالایی برای این بازی داشت و ما واقعا بازی سنگینی داشتیم اما خدا را شکر با زحمت بازیکنان و کادرفنی توانستیم سه امتیاز بازی را به دست بیاوریم.

او در خصوص حضور مس در رتبه پنجم جدول عنوان کرد: اگر اشتباه داوری و بدشانسی‌هایی که در گلزنی داشتیم، وجود نداشت، ما با رتبه دوم نیم فصل را به پایان می‌رساندیم کلی رتبه پنجم هم فوق‌العاده است. اما در هر صورت ما بازیکنان، در نیم فصل اول به جدول توجه نمی‌کنیم و در نیم فصل دوم رتبه تیم‌ها در جدول اهمیت زیادی پیدا می‌کند.

مدافع مس رفسنجان درباره عملکرد خوب خط دفاعی این تیم و دریافت تنها چهار گل در پانزده هفته عنوان کرد: ما دو گل را از روی نقطه پنالتی دریافت کردیم و گل نفت آبادان هم که در موقعیت آفساید به ثمر رسید و در واقع ما تنها یک گل خورده داریم و این مسئله هم به کل تیم برمی‌گردد و تمام بازیکنان تیم، از نوک خط حمله تا گلر در آن نقش دارند و یک دفاع تیمی است. اینطور نیست که فقط تعداد خاصی از بازیکنان تلاش کنند؛ همه با هم تلاش می‌کنیم که تیم کم گل بخورد.

تیموری سپس درباره عملکرد ضعیف خط حمله مس توضیح داد: تیم‌های آقای مجتبی حسینی فوتبال خوبی بازی می‌کنند و نظم تیمی خوبی دارند و گل زدن به تیم‌های ایشان واقعا سخت است اما ما در این بازی دو گل زدیم و چند گل هم نزدیم‌. فکر می‌کنم این مشکل در حال حل شدن است.

او در ادامه با تایید این مسئله که مشکل گلزنی مس، بازیکنان را دچار استرس کرده بود، گفت: زمانی که یک شخص یا مجموعه کار خود را درست انجام می‌دهد اما به مقصد نمی‌رسد، دچار استرس می‌شود. ما هم کارمان را درست انجام می‌دهیم و طبیعی بود که این اتفاق رخ بدهد. اما باید در نظر بگیریم که برای مثال، شیمبا در بازی آخر نتوانست گل بزند ولی دو پاس گل داد و یا منشا با وجود اینکه پایش به گلزنی باز نشده، تلاش زیادی می‌کند و از طرفی هم بازیکنان جوانی مثل امید لطیفی را در اختیار داریم.

تیموری افزود: ما یک تیم کاملا هجومی هستیم و همه کارهایمان را خوب و درست انجام می‌دهیم و این مسائل نباید ما را نگران کند. این روزها فوتبال به روز است و بازیکنان هم هر روز آنالیز می‌شوند و طبیعتا چنین چالش‌هایی رخ می‌دهد اما ما کارمان را درست انجام می‌دهیم و انشاالله نیم فصل دوم گل‌های بیشتری می‌زنیم.

بازیکن مس در پیش‌بینی از رقابت‌های لیگ برتر در نیم فصل دوم گفت: به قول معروف دروازه‌ها در نیم فصل دوم کوچک‌تر و امتیاز گرفتن از حریفان سخت‌تر می‌شود اما ما تمام تلاش خودمان را می‌کنیم. لیگ امسال واقعا سخت است و همه تیم‌ها باکیفیت هستند و هیچ بازی‌ای راحت‌ نیست. فکر می‌کنم در مجموع مسابقات لیگ در نیم فصل دوم جذاب‌تر خواهد شد.

او در مورد شرایط مالی بازیکنان مس و چالش‌هایی که در مقاطعی از فصل با آن مواجه بودند، گفت: مشکلات مالی در همه تیم‌ها وجود دارد و فقط مس رفسنجان درگیر این مسائل نیست. به ما قول‌هایی داده‌اند و انشاالله با حضور مدیریت جدید، این مشکلات هم زودتر حل می‌شود.

تیموری با ابراز رضایت از شرایطی که در نیم فصل اول داشت، بیان کرد: من چند بازی را به خاطر مصدومیت از دست دادم و حتی در بازی با مس کرمان هم بین نیمه تعویض شدم و دو بازی را از دست دادم ولی در مجموع شرایط خوبی داشتم اما دوست دارم روز به روز به شرایط بهتری دست پیدا کنم.

مدافع مس درباره تقابل این تیم با ذوب آهن در جام حذفی عنوان کرد: با تیم خوب حاج مهدی [تارتار] بازی داریم که یک مربی خوب و حرفه‌ای هستند اما ما برای پیروزی وارد این مسابقه می‌شویم تا بتوانیم به هدفی که در ذهن داریم برسیم. البته فاصله بین بازی‌ها کم و فشار بالا است و در جام حذفی هم ممکن است بازی‌ها ۱۲۰ دقیقه‌ای شود و این کار را سخت‌تر می‌کند.

او در پایان درباره هدف مس در این رقابت‌ها گفت: فقط برای قهرمانی وارد جام حذفی می‌شویم. ما سال قبل هم همین هدف را داشتیم اما متاسفانه رخ نداد و امسال به دنبال جبران هستیم.

 اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار