۱۳:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۵

تکلیف قضاوت علیرضا فغانی در دربی فاش شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از اعتمادآنلاین؛ برخی منبع خبری مدعی شدند علیرضا فغانی از سوی کمیته داوران به عنوان یکی از نامزدهای داوری دربی ۱۰۱ در نظر گرفته شده اما پیگیری‌های خبرنگار «اعتمادآنلاین» حاکی از آن است که چن...

تکلیف قضاوت علیرضا فغانی در دربی فاش شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از اعتمادآنلاین؛ برخی منبع خبری مدعی شدند علیرضا فغانی از سوی کمیته داوران به عنوان یکی از نامزدهای داوری دربی ۱۰۱ در نظر گرفته شده اما پیگیری‌های خبرنگار «اعتمادآنلاین» حاکی از آن است که چنین مساله ای صحت ندارد.

به گزارش «اعتمادآنلاین» پرسپولیس و استقلال روز ده خرداد در دربی شماره ۱۰۱ که فینال جام حذفی نیز به شمار می رود به مصاف هم می روند.

با توجه به حساسیت های این مسابقه و جنجال های شکل گرفته در آخرین دربی برگزار شده، باشگاه استقلال خواهان انتخاب داور خارجی برای قضاوت این رقابت شده بود که این مساله با مخالفت کمیته داوران مواجه شد. خداداد افشاریان در این زمینه تاکید کرد که داور دربی ایرانی است.

بر این اساس برخی منابع خبری مدعی شدند که علیرضا فغانی بهترین داور ایرانی حال حاضر که در لیگ استرالیا سوت می زند برای قضاوت دربی در نظر گرفته شده و در این زمینه رایزنی هایی نیز با او صورت گرفته است.

با این حال پیگیری های خبرنگار روزنامه از چند منبع موثق حاکی از آن است که هیچ صحتبی در مورد قضاوت دربی با علیرضا فغانی صورت نگرفته است.

 

پایان*/

اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

مطالب مرتبط

آخرین اخبار