۱۵:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۹

توهین نژادپرستانه به وینیسیوس پای دادگاه را وسط کشاند/ این افراد را شناسایی کنید!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از خبرورزشی،توهین نژادپرستانه به وینیسیوس پای دادگاه را وسط کشاند/ این افراد را شناسایی کنید!. لالیگا به دلیل توهین نژادپرستانه علیه وینیسیوس جونیور که در دیدار مایورکا و رئال مادرید اتفاق ا...

توهین نژادپرستانه به وینیسیوس پای دادگاه را وسط کشاند/ این افراد را شناسایی کنید!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از خبرورزشی،توهین نژادپرستانه به وینیسیوس پای دادگاه را وسط کشاند/ این افراد را شناسایی کنید!. لالیگا به دلیل توهین نژادپرستانه علیه وینیسیوس جونیور که در دیدار مایورکا و رئال مادرید اتفاق افتاد، به دادگاه پالما دی مایورکا شکایت کرد.

لالیگا پس از تجزیه و تحلیل تصاویر و صداهای ضبط شده ورزشگاه، تمام اطلاعات جمع‌آوری شده را همراه با شکایت خود هم به دادگاه پالما دی مایورکا و هم به مایورکا ارسال کرده است تا بتواند در این پرونده شرکت کند. این ششمین شکایتی است که لالیگا به دلیل توهین یا شعارهای نژادپرستانه علیه وینیسیوس جونیور ثبت کرده است.

سه مورد از این شکایت‌ها توسط دادستان‌ها به دلیل جرایم ناشی از نفرت در بارسلونا، مایورکا و مادرید به بعد موکول شده‌اند. دو شکایت دیگر در حال حاضر در دادگاه دستورالعمل شماره ۴ وایادولید و شماره ۲۸ مادرید در حال رسیدگی است.

برای تسریع در شناسایی افرادی که رفتارهای نژادپرستانه را در هر استادیوم یا خارج از آن نشان می‌دهند، لالیگا آدرس ایمیل [email protected] را تنظیم کرده تا هواداران بتوانند تماس بگیرند و به شناسایی افراد دخیل کمک کنند و شکایات مربوطه را مطرح کنند.

لالیگا سال‌هاست که با این نوع رفتارها مبارزه می‌کند و همچنین ارزش‌های مثبت ورزش را نه تنها در زمین بازی بلکه در خارج از آن نیز ترویج می‌کند.

 اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار