۱۱:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۱

تولد دوباره ستاره بارسلونا زیر نظر ژاوی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،بارسلونا دیشب برابر رئال مادرید نمایشی فوق العاده داشته و با چهار گل در خانه صدرنشین لالیگا به برتری دست یافت. عثمان دمبله با ارسال دو پاس گل برای پیر آمریک اوبامیانگ و رونالد آرائوخو، نقش مهمی در ...

تولد دوباره ستاره بارسلونا زیر نظر ژاوی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،بارسلونا دیشب برابر رئال مادرید نمایشی فوق العاده داشته و با چهار گل در خانه صدرنشین لالیگا به برتری دست یافت. عثمان دمبله با ارسال دو پاس گل برای پیر آمریک اوبامیانگ و رونالد آرائوخو، نقش مهمی در رقم خوردن این برتری بزرگ در برنابئو ایفا کرده و عملکرد بسیار خوبی داشت.

عثمان دمبله با دو پاس گل خود مقابل رئال مادرید تاکنون ۹ پاس گل در این فصل لالیگا ارسال کرده و جالب اینجاست تمام این لحظات درخشان در دوران حضور ژاوی روی نیمکت رقم خورده است. البته دمبله در ابتدای فصل مصدوم شد و به ندرت توانست زیر نظر رونالد کومان بازی کند. اما برای پی بردن به ارزش تعداد پاس گل‌های دمبله، باید بدانید ستاره فرانسوی زیر نظر ژاوی به اندازه تعداد پاس گل‌های خود در ۶۵ دیدار قبلی تحت هدایت ارنستو والورده و رونالد کومان موفق به انجام این کار شده است.

همچنین بعد از ژاوی در می سال ۲۰۰۹، عثمان دمبله به دومین بازیکن تاریخ بارسلونا در قرن بیست و یکم تبدیل شد که در یک نیمه و در ال‌کلاسیکو در برنابئو دو بار موفق به ارسال پاس گل می‌شود. قرارداد عثمان دمبله با بارسلونا در پایان فصل تمام می‌شود و بلوگرانا در صورت عدم تمدید قرارداد تا ابد حسرت از دست دادن چنین بازیکنی را خواهد خورد.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار