۲۳:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۴

توقیف ۱۱ خودروی پر خطر در آبادان / در دور ددور آخر شب شناسایی شدند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،سرهنگ حسین زلقی رئیس پلیس شهرستان آبادان در خصوص جزئیات این خبر گفت: به دنبال مطالبات عمومی شهروندان مبنی بر تخلفات خطرآفرین برخی رانندگان جوان که درساعات پایانی شب، ضمن دور دور کردن شبانه در بلوار...

توقیف ۱۱ خودروی پر خطر در آبادان / در دور ددور آخر شب شناسایی شدند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،سرهنگ حسین زلقی رئیس پلیس شهرستان آبادان در خصوص جزئیات این خبر گفت: به دنبال مطالبات عمومی شهروندان مبنی بر تخلفات خطرآفرین برخی رانندگان جوان که درساعات پایانی شب، ضمن دور دور کردن شبانه در بلوار شهید یاسینی حد فاصل(فلکه فرودگاه تا  تقاطع بلوار قایقرانی) ،اقدام به دستی کشیدن ، آلودگی صوتی و انجام حرکات نمایشی خطرساز می نمودند، اقدامات شناسایی رانندگان در دستور کار پلیس راهور این فرماندهی قرار گرفت.

وی اظهار داشت: پلیس راهور با هماهنگی قضایی و همکاری کلانتری۱۱ولیعصر و یگان امداد در یک طرح ضربتی ۶دستگاه خودرو متخلف از این تعداد خودرو شناسایی شده را توقیف و به پارکینگ دلالت داده اند.

طرح برخورد با موتورسیکلت در دستور کار
زلقی افزود: دور دور کردن باانجام حرکات نمایشی، ایجاد آلودگی صوتی با تغییر صدای اگزوز خودرو و یا ضبط صوت، سرعت غیرمجاز ،سگ گردانی ، کاهش ارتفاع خودرو، کشف حجاب و شیشه های دودی به گونه ای که راننده و یاسرنشینان خودرو قابل رویت نباشند ،از مواردی است که پلیس با آن برخورد می‌کند.

به گفته وی؛ در راستای دستورالعمل امنیت اجتماعی که در آن قید شده خودروهای متخلفی که به هر دلیلی( نظم و امنیت شهری و شهروندان را خدشه دار نمایند) برای بار اول ۳ ماه و در صورت تکرار ۶ ماه خودروی آنها باهماهنگی قضایی توقیف، همچنین ضمن اعمال قانون ،برابر مقررات راهنمایی و رانندگی فرد متخلف مشمول جریمه نقدی و نمره منفی نیز در کارنامه وی ثبت و درج خواهد شد.

رئیس پلیس آبادان در خاتمه با بیان اینکه امنیت روحی ،روانی و جسمی شهروندان خط قرمز پلیس است گفت :طرح برخورد با موتورسیکلت سواران مزاحم و فاقد مدارک قانونی نیز کماکان در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط