۰۹:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۱

توقیف خودرویی با ۲۴۰ کیومتر سرعت در قزوین

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ANDISHEMOASER News Agency،سرهنگ حسین تقی‌خانی اظهار کرد: روز گذشته پنج‌شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ واحد گشت پلیس راه آزادراه «قزوین-رشت» در حین استقرار صبحگاهی وسایل نقلیه به یک دستگاه MVM آریزو که با سر...

توقیف خودرویی با ۲۴۰ کیومتر سرعت در قزوین

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ANDISHEMOASER News Agency،سرهنگ حسین تقی‌خانی اظهار کرد: روز گذشته پنج‌شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ واحد گشت پلیس راه آزادراه «قزوین-رشت» در حین استقرار صبحگاهی وسایل نقلیه به یک دستگاه MVM آریزو که با سرعت ۲۴۰ کیلومتر در حال حرکت از رشت به قزوین بود، دستور توقیف داد. راننده بدون توجه به فرمان ایست پلیس متواری و با اعلام واحد گشت، خودرو توسط سایر تیم‌های گشتی حقوقی و به پارکینگ منتقل شد.

توقیف خودرویی با ۲۴۰ کیومتر سرعت در قزوین

وی ادامه داد: سرعت به‌عنوان یکی از اصلی‌ترین عوامل تصادفات علاوه بر اینکه احتمال وقوع تصادف را با از دست رفتن زمان عکس‌العمل راننده و عدم توانایی در کنترل وسایل نقلیه افزایش می‌دهد شدت تصادفات را نیز بیشتر می‌کند.

توقیف خودرویی با 240 کیومتر سرعت در قزوین

جانشین پلیس راه استان قزوین بیان کرد: تمایل انسان به رانندگی سریع و ماهر فرض کردن خود در رانندگی ۲ عامل ریشه‌ای و رانندگی با سرعت غیرمجاز است؛ در تصادفات شدید افزایش متوسط سرعت به میزان یک کیلومتر، پنج درصد خطر آسیب‌های شدید یا مرگ را افزایش می‌دهد.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط