۰۱:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۰

توضیح پورعلی‌گنجی در خصوص پیام تشکر از کی‌روش؛ او موفقیت ایران را می‌خواست

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصربه نقل از خبرورزشی،توضیح پورعلی‌گنجی در خصوص پیام تشکر از کی‌روش؛ او موفقیت ایران را می‌خواست.  مرتضی پورعلی‌گنجی مدافع پرسپولیس در پایان بازی درباره برتری مقابل صنعت نفت عنوان کرد: خداراشکر که بازی...

توضیح پورعلی‌گنجی در خصوص پیام تشکر از کی‌روش؛ او موفقیت ایران را می‌خواست

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصربه نقل از خبرورزشی،توضیح پورعلی‌گنجی در خصوص پیام تشکر از کی‌روش؛ او موفقیت ایران را می‌خواست.  مرتضی پورعلی‌گنجی مدافع پرسپولیس در پایان بازی درباره برتری مقابل صنعت نفت عنوان کرد: خداراشکر که بازی را بردیم. متاسفانه روی یک اتفاق گل خوردیم اما خداراشکر توانستیم به بازی برگردیم و سه امتیاز مهم بود که کسب کردیم.

مدافع قرمزها درباره قضاوت داور گفت: به نظر من عملکرد داوری نسبت به بازیهای قبل خوب بود و بازی زیاد از جریان نیفتاد.

وی با اشاره به گلزنی دیاباته اظهار داشت: شیخ بازیکن خیلی خوبی است و میتواند به ما کمک کند. در ابتدای فصل بدشانسی و مصدومیت داشت اما خداراشکر از آنها گذر کرده و توانسته به ما کمک کند و امیدوارم در آینده کمک کند.

پورعلی‌گنجی درخصوص پست اینستاگرامی در مورد کی‌روش گفت: من در مورد این قضیه صحبت نمی‌کنم چون کسانی که باید نظر بدهند، خودشان همه چیز را می‌دانند. در کل ما به خاطر زحماتی که کی‌روش در این سالها کشید و همه بچه‌هایی که او را از نزدیک می‌شناسند، می‌دانند تمام سعی و تلاشش را می‌کرد به تیم ملی کمک کند و مردم را شاد کند. سرمربیگری سلیقه‌ای است و من تلاش کردم از زحمات او تشکر کنم.

 اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط