۱۹:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۸

توزیع ۲ هزار بسته معیشتی در خراسان شمالی

فرمانده سپاه خراسان شمالی از توزیع ۲ هزار بسته معیشتی در استان خبر داد و گفت: اکنون ۲ هزار و ۷۰۰ بسیجی در قالب تیم‌های حمایتی، مراقبتی و نظارتی در طرح شهید سلیمانی فعال هستند.

توزیع ۲ هزار بسته معیشتی در خراسان شمالی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،  سردار اسماعیل فرجی ظهر دو شنبه در رزمایش طرح شهید قاسم سلیمانی که در دهکده مقاومت بسیج بجنورد برگزار شد، از توزیع ۲ هزار بسته معیشتی بین خانواده‌های نیازمند و آسیب دیده از کرونا خبر داد و اظهار کرد: آرمان بسیج دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی است و تمام فعالیت‌های خود را در این راستا تنظیم می‌کند.

فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه خراسان شمالی ادامه داد: به همین منظور قرارگاه شهید سلیمانی در خراسان شمالی همزمان با سراسر کشور آغاز به کار کرده است.

وی افزود: همانطور که تفکر بسیج باعث حفاظت و پیروزی جبهه مقاومت شد، امروز نیز همین تفکر به فکر تأمین سلامت مردم است.

فرجی تصریح کرد: اکنون ۲ هزار و ۷۰۰ بسیجی در قالب تیم‌های حمایتی، مراقبتی و نظارتی در طرح شهید سلیمانی فعال هستند.

فرمانده سپاه خراسان شمالی یکی از اقدامات بسیج را ترغیب و تشویق مردم به رعایت پروتکل‌های بهداشتی دانست و بیان کرد: از همان ابتدا بسیج در کنار علوم پزشکی استان برای مقابله با این ویروس منحوس تلاش کرده است.

وی با تاکید بر اینکه درمانگاه صحرایی در خراسان شمالی از سوی بسیج بر پا شده است، افزود: این امر برای افزایش تخت‌های بستری و هم‌چنین افزایش بخش‌هایی برای سرم تراپی و واکسیناسیون مردم استان تشکیل شده است.

فرجی در انتها گفت: بعد از فرامین مقام معظم رهبری در رابطه با حضور جهادی و میدانی نیروهای نظامی، سپاه استان نیز بیش از پیش پای کار بوده و ظرفیت‌های نیرویی، شامل پرستار، پزشک یار و نیروهای خدماتی خود را در خدمت دانشگاه علوم پزشکی قرار داده است.

مطالب مرتبط

آخرین اخبار