۱۰:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۵

توافق استقلال با فوق ستاره بین المللی/ سورپرایز فرهاد مجیدی برای هواداران + جزئیات

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، فرهاد مجیدی، سرمربی تیم فوتبال استقلال اسامی بازیکنان خارجی و ایرانی مد نظر خود را به مدیریت باشگاه ارائه داده است تا اقدامات جذب این بازیکنان انجام شوند. روزبه چشمی، تنها بازیکن ایرانی است که مجی...

اخبار باشگاه استقلال | فرهاد در استقلال؛ از لباس کاپیتانی تا کت و شلوار قهرمانی / پایان ماوریت مجیدی در استقلال / بهترین زمان خداحافظی فرهاد با آبی پوشان!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، فرهاد مجیدی، سرمربی تیم فوتبال استقلال اسامی بازیکنان خارجی

و ایرانی مد نظر خود را به مدیریت باشگاه ارائه داده است تا اقدامات جذب این بازیکنان انجام شوند. روزبه چشمی،

تنها بازیکن ایرانی است که مجیدی خواهان او است و فرشید اسماعیلی هم با توجه به قرارداد جدیدش با تیم

دیگر از لیست آبی‌ها خط خورد.

نام سه بازیکن خارجی مد نظر سرمربی در اختیار مدیریت باشگاه قرار گرفته است تا پس از بررسی فرآیند

جذب آن‌ها انجام شود.
قرار است از بازیکن خارجی تست گرفته شود و آن طور که مطرح می‌شود اوایل هفته پیش‌رو توافق‌های اولیه بین باشگاه و بازیکن خارجی حاصل می‌شود.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

1 نظر برای این مطلب ثبت شده است:

ماشا

۱۵ مهر ۱۴۰۰


درود مبارکه. ولی موضوع خیلی خیلی مهم و حیاتی اینه که تو برنامه بازیهای لیگ میشه برا هر تیم بجز پرسپولیس فهمید که اون تیم هفته بعد با چه تیمی بازی داره . حتی میشه فهمید که هر تیم بازیهاشو از چه تیمی میگیره و به چه تیمی تحویل میده. مثلا تیمهایی که با صنعت نفت بازی دارن هفته بعدش با استقلال و بعد از استقلال با پیکان بازی دارن. ولی چرا 14 تیم رو اینجوری چیدن ولی پرسپولیس یه برنامه مافیایی برا بازیهاش چیده شده؟ هر تیمی با پرسپولیس بازی داره تو هفته دوم یابعدی بلافاصله میره با حریف هفته سوم پرسپولیس بازی میکه ؟ یعنی بناچار و ندانسته میره واسه پرسپولیس حریفشو ارزیابی میکنه که قرمزا نسبت به بازیی که این تیم تازه با خودشون انجام داده حریف بعدیشون رو حسابی و مفتی و ناجوانمردانه سبک سنگین کنن .میگید نه چک کنید!!

نظرات بسته شده است

آخرین اخبار