۱۴:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۱

تهدید شباب‌الاهلی برای استقلال؛ پول انتقال قایدی را بدهید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از تسنیم؛ باشگاه استقلال در ماه‌های اخیر درگیر پرونده بدهی به آندره‌آ استراماچونی، سرمربی ایتالیایی پیشین خود است و اکنون خبر می‌رسد که مدیران این باشگاه درگیر پرونده جدیدی شده‌اند. باشگاه ش...

مهدی قائدی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از تسنیم؛ باشگاه استقلال در ماه‌های اخیر درگیر پرونده بدهی به آندره‌آ استراماچونی، سرمربی ایتالیایی پیشین خود است و اکنون خبر می‌رسد که مدیران این باشگاه درگیر پرونده جدیدی شده‌اند.

باشگاه شباب الاهلی امارات در نامه‌ای به باشگاه استقلال اخطار داده در صورتی که قسط اول انتقال مهدی قایدی به این تیم پرداخت نشود به فیفا شکایت خواهد کرد. مدیران قبلی این باشگاه برای انتقال قرضی قایدی به استقلال با شباب الاهلی توافق کرده بودند مبلغ هزار درهم پول رضایت‌نامه را در دو قسط ۵۰۰ هزار درهمی به این باشگاه پرداخت کنند.

چند روزی است که از زمان پرداخت قسط اول گذشته و باشگاه شباب الاهلی در نامه‌ ارسالی خود به استقلال، تهدید به شکایت کرده است. زمان واریز قسط دوم در راه است. اگر قیمت درهم را نزدیک ۹ هزار تومان در بازار آزاد در نظر بگیریم باید حدود ۹۰۰ میلیون تومان به باشگاه شباب الاهلی پرداخت کنند. در صورتی که استقلال نتواند مطالبات شباب الاهلی را پرداخت کند هم با پرونده شکایت جدیدی در فیفا روبه‌رو می‌شود و هم احتمال دارد باشگاه اماراتی خواهان بازگشت قایدی شود.

باشگاه کورتریک بلژیک نیز برای قسط سوم پول رضایت‌نامه محمد نادری، بازیکن سابق استقلال مبلغ ۱۰۵ هزار دلار طلب دارد. ظاهراً این پول در گذشته پرداخت شده بود ولی مشکلاتی در انتقال آن به وجود آمده که هنوز حل نشده است. استقلال در این پرونده به نادری نیز نامه‌های اخطارآمیزی داده که پول‌های دریافتی به او که بخشی از آنها مربوط به باشگاه کورتریک است، را به این باشگاه بازگرداند.

پرونده بعدی مربوط به لئاندرو پادوانی، مدافع برزیلی پیشین استقلال است. اگر چه دادگاه CAS درخواست غرامت ۹ میلیون دلاری پادوانی را رد کرد، اما باشگاه استقلال باید هر چه زودتر مطالبات ۱۰۰ هزار دلاری او را بپردازد.

پرونده آندره‌آ استراماچونی نیز همچنان باز است و هفته آینده مهلت پرداخت مطالبات این مربی نیز به پایان می‌رسد. در صورتی که استقلال نتواند یک میلیون و ۶۰۰ هزار یورو از مطالبات استراماچونی را پرداخت کند، فیفا در اولین اقدام خسارت در تأخیر را برای این باشگاه در نظر می‌گیرد و اگر پنجره نقل‌وانتقالات باز باشد، آن را می‌بندد. مرحله بعدی، تهدید به کسر از امتیاز خواهد بود.

 اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار