۲۲:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۴

تنبیه ستاره فوتبال ایران تکذیب شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، به نظر می رسد امضای قرارداد جنجالی آزمون با باشگاه آلمانی همچنان تبعات دارد. روز گذشته رسانه های روسیه از احتمال جریمه شدن آزمون به خاطر عدم اطلاع به مدیران باشگاه زنیت برای رفتن به آلمان و رعایت ...

تنبیه ستاره فوتبال ایران تکذیب شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، به نظر می رسد امضای قرارداد جنجالی آزمون با باشگاه آلمانی همچنان تبعات دارد. روز گذشته رسانه های روسیه از احتمال جریمه شدن آزمون به خاطر عدم اطلاع به مدیران باشگاه زنیت برای رفتن به آلمان و رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی خبر دادند.

همچنین گفته شد سردار آزمون مهاجم ایرانی زنیت علاوه بر جریمه نقدی احتمال دارد به خاطر این اقدام غیرحرفه‌ای خود به تیم دوم زنیت منتقل شود.

در همین راستا، ولادیسلاو رادیموف سرمربی تیم دوم زنیت این موضوع را تکذیب کرد و درباره این شایعات گفت: این اولین باری است که چنین مسئله‌ای را می‌شنوم و این خبر درست نیست.

آزمون در سال ۲۰۱۹ با قراردادی ۳ ساله به زنیت ملحق شد. ستاره ایرانی در این مدت درخشش خوبی با آبی های شهر سن پترزبورگ داشت و ۳ بار قهرمان روسیه شد. اکنون این بازیکن ۶ ماه از قراردادش با زنیت باقی مانده و در پایان فصل راهی بوندسلیگا می شود.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار