۱۵:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷

تمرینات بی فایده استقلال در غیاب ۱۱ بازیکن!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،اسکوچیچ با دعوت از ۷ بازیکن استقلال به اردوی تیم ملی نشان داد که اعتقاد زیادی به بازیکنان این تیم دارد در حالی که از پرسپولیس و سپاهان  ۵ بازیکن به اردوی تیم ملی دعوت شده بودند. در غیاب هفت ملی‌پوش...

خریدهای قطعی استقلال لو رفت / شرط ساپنیتو برای ابقاء ستاره های اخراجی آبی پوشان(7 بازیکن) + جزئیات / رضایت نامه مساوی با بخشِشِ...

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،اسکوچیچ با دعوت از ۷ بازیکن استقلال به اردوی تیم ملی نشان داد که اعتقاد زیادی به بازیکنان این تیم دارد در حالی که از پرسپولیس و سپاهان  ۵ بازیکن به اردوی تیم ملی دعوت شده بودند.

در غیاب هفت ملی‌پوش و البته چند بازیکن دیگر که تکلیفشان با استقلال مشخص نیست ،تمرینات این تیم برای بازی با الهلال عربستان کاملاً بی فایده است و به جرات می توان گفت استقلال در غیاب ۱۱ بازیکن مشغول تمرین است.

همان طور که می دانید حضور لوسیانو پریرا، ابوالفضل جلالی و جعفر هم در استقلال قطعی نشده و آنها هم تمرین نمی کنند. به این نفرات باید هفت ملی‌پوش و عارف غلامی مصدوم را هم اضافه کرد. نکته اینجاست که در میان ملی‌پوشان استقلال فرهاد مجیدی اسماعیلی و مطهری را نخواسته اما حداقل ۵ بازیکن دیگر را می ‌خواهد و آنها جزو نفرات اصلی استقلال محسوب می شوند.

پیش بینی می شود با خط خوردن تعدادی از ملی پوشان استقلال از اردوی تیم ملی، تمرینات این تیم با نفرات بیشتری برگزار شود. استقلال ۲۲ شهریور به مصاف الهلال می رود اما تیم ملی ۱۱ و ۱۶ شهریور با سوریه و عراق بازی دارد.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار