۲۰:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۳

تمدید نحوه حضور کارکنان ادارات لرستان در محل کار از ساعت ۹

[ad_1] به گزارش خبرگزاری تسنیم از  خرم‌آباد،  حمید کشکولی عصر امروز از تمدید‍ نحوه حضور کارکنان در محل کار از ساعت ۹ صبح خبر داد و اظهارداشت: با توجه به اثر بخشی کاهش ساعت حضور کارکنان دستگاه‌های اجرایی استان در کنترل وضعیت بیماری، روند آ...

تمدید نحوه حضور کارکنان ادارات لرستان در محل کار از ساعت ۹

[ad_1]

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  خرم‌آباد،  حمید کشکولی عصر امروز از تمدید‍ نحوه حضور کارکنان در محل کار از ساعت ۹ صبح خبر داد و اظهارداشت: با توجه به اثر بخشی کاهش ساعت حضور کارکنان دستگاه‌های اجرایی استان در کنترل وضعیت بیماری، روند آغاز فعالیت دستگاه‌های اجرایی از ساعت ۹ صبح، در هفته آتی نیز ادامه دارد.

وی افزود: تمدید موضوع کاهش ساعت کاری دستگاه‌های اجرایی در راستای تصمیمات ستاد مقابله با کرونا و مفاد بند ۱۱ صورت جلسه چهل و سومین جلسه ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا، با هدف کنترل شیوع کرونا انجام می‌گیرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار لرستان عنوان کرد: با بررسی‌های صورت گرفته در زمینه کاهش زمان حضور کارکنان دستگاه‌های اجرایی، تاثیرات این تصمیم در مهار روند شیوع بیماری کرونا کاملا مشهود بوده و تمدید یک هفته‌ای موضوع مذکور، در این رابطه اجرایی می‌شود.

وی بیان کرد: وضعیت حضور کارکنان در محل کار و دورکاری آنان همانند بر اساس مفاد نامه شماره ۸۳/۳/۸۱۹ مورخ ۱۴ فروردین ماه جاری (ابلاغی به دستگاه‌های اجرایی استان) و بر اساس رنگ‌بندی شهرستان‌ها اعلام می‌شود.

انتهای پیام/۶۴۲/ش

[ad_2]

Source link

مطالب مرتبط

آخرین اخبار