۰۹:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳

تماس تلفنی رئیس جمهور ونزوئلا با حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، نیکلاس مادورو رئیس‌جمهور ونزوئلا با انتشار پیامی در صفحه خود در توئیتر، از تماس تلفنی و گفتگو با حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور منتخب جمهوری اسلامی ایران خبر داد و نوشت: با رئیس جمهور م...

تماس تلفنی رئیس جمهور ونزوئلا با حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، نیکلاس مادورو رئیس‌جمهور ونزوئلا با انتشار پیامی در صفحه خود در توئیتر، از تماس تلفنی و گفتگو با حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور منتخب جمهوری اسلامی ایران خبر داد و نوشت:

با رئیس جمهور منتخب ایران مکالمه تلفنی انجام دادم و توافق کردیم که روابط برادرانه و همکاری‌های خود را تقویت کنیم و نبرد مشترک علیه ستیزه‌جویی‌های محور امپریالیستی علیه ملت‌هایمان را گسترش دهیم.

از حجت الاسلام حسن روحانی، رئیس‌جمهور فعلی ایران نیز برای صداقت با مردم این کشور طی سال‌های ریاست‌جمهوری، تحکیم استقلال و پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی در جامعه ایران و مدیریت در جامعه جهانی و ترویج احترام به حقوق بین‌الملل و ارتقاء‌ روند ائتلاف منطقه‌ای از طریق گسترش همبستگی، دانش و برابری بین مردمان جهان قدردانی می کنم.

پیش از این نیز مادورو، همانند سران سایر کشورها در پیامی پیروزی حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی، به عنوان رئیس جمهور منتخب ایران را تبریک گفته بود و در پیام خود ضمن تبریک پیروزی آقای رئیسی، بر تقویت همکاری‌ها تاکید کرد.

وی گفت: ما به همکاری‌های خود برای پیشبرد صلح و تقویت روابط دو جانبه و برادری با ایران ادامه خواهیم داد.

طبق اعلام آراء نهایی سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، سید ابراهیم رئیسی با کسب اکثریت آرای مردم، به مدت چهار سال، هشتمین رئیس جمهور ایران شد.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار