۲۲:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۸

تل آویو: همکاری اطلاعاتی ما با آمریکا علیه ایران رو به تقویت است

رژیم صهیونیستی تأکید کرده همکاری اطلاعاتی این رژیم با آمریکا علیه ایران رو به تقویت است و دو طرف در تلاش برای جایگزین طرحی برای حالت فرضی شکست مذاکرات برجام هستند.

تل آویو: همکاری اطلاعاتی ما با آمریکا علیه ایران رو به تقویت است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،  «بنی گانتز»، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی روز دوشنبه خاطرنشان کرد تل‌آویو و واشنگتن همکاری‌های اطلاعاتی با یکدیگر را احیا کرده و در حال تلاش برای تدوین یک طرح جایگزین در صورت شکست مذاکرات برجام هستند.

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی علاوه بر این مدعی شد همکاری‌های اطلاعاتی میان آمریکا و رژیم صهیونیستی در خصوص مسائل مربوط به ایران نیز رو به تقویت است.

به نوشته روزنامه تایمز اسرائیل، بنی گانتز گفت: «ایالات متحده و اسرائیل با یکدیگر مبادلات اطلاعاتی دارند و همکاری‌ها در این حوزه، رو به تقویت است. ما با آنها برای تدوین یک طرح جایگزین همکاری می‌کنیم تا نشان دهیم چنانچه توافقی اتفاق نیفتد، همان‌طور که رئیس‌جمهور بایدن گفت فعالیت‌های دیگری آغاز خواهند شد.»

«جو بایدن»، رئیس‌جمهور آمریکا چند روز پیش حین دیدار با «نفتالی بنت»، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در کاخ سفید مدعی شد که واشنگتن به دیپلماسی با تهران متعهد است اما چنانچه دیپلماسی جواب ندهد، آماده استفاده از روش‌های دیگر است.

مطالب مرتبط