۰۵:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۲

تلاش کمیسیون اجتماعی برای حمایت همه جانبه از جامعه بازنشستگان ::

[ad_1] مهدی عیسی زاده در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در تشریح جزییات نحوه بررسی طرح نقل و انتقال سوابق بیمه یا بازنشستگی بین صندوق‌های بازنشستگی در کمیسیون متبوعش، گفت: تاکنون ۹ ماده از این طرح در نشست‌های کمیسیون اجتماعی مجلس ش...

تلاش کمیسیون اجتماعی برای حمایت همه جانبه از جامعه بازنشستگان ::

[ad_1]

مهدی عیسی زاده در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در تشریح جزییات نحوه بررسی طرح نقل و انتقال سوابق بیمه یا بازنشستگی بین صندوق‌های بازنشستگی در کمیسیون متبوعش، گفت: تاکنون ۹ ماده از این طرح در نشست‌های کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی مورد بررسی قرار گرفته است.


نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: این طرح در رابطه با نقل و انتقال سوابق بازنشستگان کشوری و سایر صندوق‌ها بوده که در سال ۱۳۹۹ تا ماده ۵ آن مورد بررسی قرار گرفت و بررسی ماده ۶ این طرح به همراه ۱۱ بند و ۳ تبصره آن نیز که بسیار طولانی بوده به نشست آتی این کمیسیون موکول شد.


وی تصریح کرد: این طرح به منظور تسهیل و تسریع روند کاری افرادی که در صندوق‌های بازنشستگی عضویت دارند، ارائه شده است، ضمن اینکه تمام تلاش این کمیسیون این بوده که اتخاذ هر تصمیمی در این حوزه به تامین منافع بیمه‌شدگان منتهی شده و حقی از آنها تضییع نشود.


این نماینده مردم در مجلس یازدهم، یادآور شد: بی‌تردید تمام افرادی که در بخش‌های مختلف سیستم اداری کشور در هر سمتی که فعالیت داشته باشند روزی در زمره بازنشستگان قرار خواهند گرفت بنابراین باید تلاش شود افرادی که روزی زینت‌بخش حوزه‌های مختلف سیستم اداری کشور بودند به گونه‌ای از خدمات بازنشستگی بهره‌مند شوند که پاسخ مطلوبی به زحمات آنها در دوران فعالیتشان باشد.


رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: ما به دنبال این هستیم که با بررسی‌های دقیق کارشناسانه این طرح، قانونی جامع در جهت حمایت از جامعه بازنشستگان کشور به تصویب برسانیم./


پایان پیام

[ad_2]

Source link

مطالب مرتبط

آخرین اخبار