۱۶:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۵

تلاش ستاره معروف برای حضور در نبرد پرسپولیس _ تراکتور

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،تلاش ستاره معروف برای حضور در نبرد پرسپولیس _ تراکتور. کاپیتان پرسپولیس که در دیدار با هوادار تهرانی دچار آسیب دیدگی شد، این روزها برای دستیابی به آمادگی تمرینات اختصاصی خود را دنبال می‌کند. تلاش ع...

اخبار پرسپولیس / ناگفته ها و دست های پشت پرده بازی پرسپولیس تراکتور / از حرف های جنجالی سرخ پوش متعصب تا کرنر این پرسپولیسی / سکوت لطفا!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،تلاش ستاره معروف برای حضور در نبرد پرسپولیس _ تراکتور. کاپیتان پرسپولیس که در دیدار با هوادار تهرانی دچار آسیب دیدگی شد، این روزها برای دستیابی به آمادگی تمرینات اختصاصی خود را دنبال می‌کند.

تلاش عالیشاه برای حضور در هفته هفتم لیگ برتر و تقابل با تراکتور

او همچنین پیگیر وضعیت آماده سازی خود برای حضور در هفته هفتم لیگ برتر و تقابل حیثیتی با تراکتور است.

تقابل عالیشاه با تراکتور به واسطه حضور کوتاه مدت این بازیکن در تبریز برای پشت سر گذاشتن دوران سربازی و اتفاقاتی که طی آن پشت سر گذاشت، طی مدت اخیر با حواشی زیادی همراه بوده است. در آخرین مورد، تقابل فصل گذشته این دو تیم با حواشی زیادی همراه شد که محرومیت کاپیتان پرسپولیس را نیز در پی داشت.

عالیشاه اکنون امیدوار است با پشت سر گذاشتن مصدومیت و دستیابی به آمادگی، شرایط همراهی این تیم در جدال هفتم را به دست بیاورد و باید دید کادرپزشکی قادر خواهد بود این مهم را برای وی به نتیجه برساند یا خیر.

اندیشه معاصر را در اینستاگرام دنبال کنید.

برای عضویت در کانال اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار