۰۰:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۸

تلاش دشمن برای دلسرد کردن مردم است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، حجت الاسلام سید رضا تقوی با تاکید بر ضرورت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات، اظهار داشت: حضور گسترده مردم در انتخابات امری ضروری است و هر فردی که در ایران زندگی می‌کند و همچنین ایرانیان خارج از کشو...

تلاش دشمن برای دلسرد کردن مردم است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، حجت الاسلام سید رضا تقوی با تاکید بر ضرورت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات، اظهار داشت: حضور گسترده مردم در انتخابات امری ضروری است و هر فردی که در ایران زندگی می‌کند و همچنین ایرانیان خارج از کشور، حتماً باید در انتخابات شرکت کنند و نقش خود را در تعیین سرنوشت کشور ایفا کنند.

وی با بیان اینکه مردم باید با حضور پای صندوق‌های رأی رسالت ملی خودشان را انجام دهند، گفت: انتخابات فرصت مغتنمی است و همه ما باید از این فرصت استفاده کنیم و با مشارکت حداکثری، پیام اتحاد و انسجام خود را به جهانیان نشان داده و پاسخ محکمی به دشمنان دهیم.

رئیس مجمع نمایندگان استان تهران تصریح کرد: ملت ما باید بداند که با حضور باشکوه خود پای صندوق‌های رأی، دشمنان را ناامید و دوستان را امیدوار می‌کنند. همه ما باید از فرصت انتخابات نهایت استفاده را ببریم و این فرصت را مغتنم بشماریم.

تقوی ادامه داد: فردی که در انتخابات شرکت می‌کند، در حقیقت در تعیین سرنوشت کشورش سهیم می‌شود و مشارکت در انتخابات به معنای دلبستگی به کشور و سرنوشت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

وی تاکید کرد: همه ما باید در تعیین سرنوشت کشورمان سهیم باشیم و با رأی خود، باعث پیشرفت و توسعه کشور شویم و نقش خود را در این باره به خوبی ایفا کنیم. مردم باید مشارکت حداکثری در انتخابات داشته باشند و نباید در چنین شرایطی، از مسئله مهم و سرنوشت ساز انتخابات به راحتی عبور کنند.

رئیس مجمع نمایندگان استان تهران با بیان اینکه دشمنان این روزها فعالیت‌هایی را برای کاهش میزان مشارکت مردم انجام می‌دهند، گفت: دشمنان انقلاب اسلامی با جنگ روانی و تبلیغاتی خود به دنبال دلسرد کردن مردم برای حضور در انتخابات پیش رو هستند اما ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی باید با مشارکت بالای خود در انتخابات، اهداف استکبار جهانی و دشمنان قسم خورده نظام اسلامی را نقش بر آب کنند.

تقوی با تاکید بر اینکه حضور مردم در عرصه انتخابات موجب تقویت و استحکام نظام و انقلاب می‌شود، تصریح کرد: ملت فهیم ایران همواره دلبسته نظام هستند و با حضور در پای صندوق‌های رأی، قدرت و مقاومت خود را به دنیا به ویژه بدخواهان جمهوری اسلامی ایران نشان می‌دهند.

 

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار