۰۶:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۵

تعداد عجیب پیشنهادات خارجی قایدی/ استقلال جواب تیم اروپایی را داد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، موضوع جدایی مهدی قایدی یکی از بحث های روز و داغ درباره اخبار مربوط به باشگاه استقلال است. قایدی که دو سال دیگر از قراردادش با استقلال باقی مانده به واسطه عملکرد خوبش در لیگ بیستم و لیگ قهرمانان آس...

تعداد عجیب پیشنهادات خارجی قایدی/ استقلال جواب تیم اروپایی را داد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، موضوع جدایی مهدی قایدی یکی از بحث های روز و داغ درباره اخبار مربوط به باشگاه استقلال است. قایدی که دو سال دیگر از قراردادش با استقلال باقی مانده به واسطه عملکرد خوبش در لیگ بیستم و لیگ قهرمانان آسیا مشتریان خارجی پیدا کرده است.

در این خصوص هرروز شایعه جدیدی مطرح می شود و این بازیکن نیز بدش نمی آید فوتبال خود را در خارج از کشور دنبال کند. این در شرایطی است که به واسطه قرارداد قایدی به استقلال او به هر باشگاهی که بخواهد برود، ابتدا باید باشگاه استقلال را راضی کند. از این رو مسئولان استقلال در انتظار هستند تا پیشنهادهای رسمی از سوی باشگاه های خواهان قایدی به دست شان برسد.

تعداد عجیب پیشنهادات خارجی قایدی/ استقلال جواب تیم اروپایی را داد

بر اساس اعلام مدیرعامل استقلال تاکنون فقط باشگاه آ.ا.ک آتن یونان به طور رسمی خواهان جذب مهدی قایدی شد و نامه درخواست خود را نیز به باشگاه استقلال ارسال کرد و البته این پیشنهاد از سوی مدیران باشگاه رد شد.

حالا در شرایطی که گفته می شود برخی تیم های اماراتی و قطری خواهان جذب قایدی هستند، اما مدیران استقلال مدعی اند هیچ پیشنهاد رسمی برای جذب این بازیکن به دست شان نرسیده و باید این اتفاق بیفتد تا بتوانند درباره ستاره تیم خود تصمیم بگیرند.

از طرف دیگر هر زمانی پیشنهاد رسمی برای به خدمت گرفتن قایدی از سوی خارجی ها به دست استقلالی ها برسد، در هیات مدیره باشگاه بررسی خواهد شد و بعد از اعمال نظر فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی تصمیم نهایی اتخاذ خواهد شد.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار