۱۸:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۶

تصمیم وزیر ورزش برای استقلال و پرسپولیس/ همه معادلات به سود کدام تیم شد!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،  باوجود وعده و وعیدهای زیادی که دولت و وزارت ورزش برای واگذاری سرخ آبی ها داده است اما همچنان آنها دو تیم دولتی به شمار می آیند. سرانجام کنفدراسیون فوتبال آسیا یخه فدراسیون فوتبال ایران را گرفت و ...

مشکلات استقلال و پرسپولیس

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،  باوجود وعده و وعیدهای زیادی که دولت و وزارت ورزش برای واگذاری سرخ آبی ها داده است اما همچنان آنها دو تیم دولتی به شمار می آیند.

سرانجام کنفدراسیون فوتبال آسیا یخه فدراسیون فوتبال ایران را گرفت و به خاطر خصوصی نشدن سرخ آبی ها قصد دارد که آنها را از لیگ قهرمانان آسیا کنار گذارد.

خبرها حاکی از این است که وزارت ورزش برای نجات موقت پرسپولیس و استقلال قصد دارد که آنها را به دو وزارتخانه واگذار کند به طوریکه پرسپولیس به وزارت اقتصاد و استقلال هم به وزارت صمت واگذار خواهد شد.

این اقدام وزارت ورزش تنها یک راهکار برای نجات موقت از محرومیت سرخ آبی ها است و باعث خواهد شد تا بدهی های این دو باشگاه بزرگ بیشتر شود و قطعا از نظر مالی در وضعیت بدتری قرار خواهند گرفت.

کنفدراسیون فوتبال آسیا تا ۱۰ آبان به سرخ آبی ها فرصت داده تا مشکل مالکیت خود را حل کنند و به این ترتیب بسیار بعید است که این اقدام ها جواب دهد و باید منتظر خبر نهایی حذف این دو تیم پرطرفدار از لیگ قهرمانان آسیا باشیم.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار