۰۸:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۲

تصمیم سرنوشت ساز یحیی گل محمدی در بازی دربی

مرتضی پورعلیگنجی مدافع ملی پوش ایران مدت هاست که برای رسیدن به شرایط مطلوب بدنی در تمرینات پرسپولیس حاضر می شود.

بمب نقل و انتقالاتی پرسپولیس می ترکد! / زوج خارجی حاج مرتضی ستاره جنجالی در پرسپولیس؟ / اصرار یحیی گل محمدی به جذب ملی پوش محبوب گران‌ قیمت!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، مرتضی پورعلیگنجی مدافع ملی پوش ایران مدت هاست که برای رسیدن به شرایط مطلوب بدنی در تمرینات پرسپولیس حاضر می شود. بازیکنی که طی سال های اخیر بارها خبر پیوستن احتمالی او به جمع سرخ ها منتشر شده اما او در نهایت انتخاب دیگری داشته است.

با این حال طی هفته های اخیر حضور مداوم او در تمرینات سرخ ها باعث شده تا برخی از رسانه ها اعلام کنند او فصل آینده پیراهن این تیم را در لیگ برتر به تن خواهد کرد.  کادر فنی و مدیریت پرسپولیس بعد از این شایعات اما تصمیم جالب توجهی گرفتند. آنها از مسئولان رسانه ای باشگاه خواستند تا تصویر این بازیکن را در صفحه رسمی پرسپولیس منتشر نکنند تا به این ترتیب حضور این بازیکن ملی پوش در آستانه دربی باعث بر هم خوردن تمرکز بازیکنان خط دفاعی نشود.

در روزهای اخیر با وجود اینکه پورعلیگنجی در تمرینات پرسپولیس همچنان حضور دارد اما رسانه پرسپولیس عکس هایی از این تیم منتشر می کند که مدافع مورد علاقه یحیی در آن دیده نمی شود.

باید دید در نهایت تکلیف این بازیکن که گفته می شود علاقه مند به حضور در پرسپولیس است برای فصل آینده چه می شود.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار