۰۹:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۲

تصمیم جدید پرسپولیس برای جذب بازیکن خارجی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، مدیران پرسپولیس برخلاف یحیی تمایلی به جذب کی ‌روش استنلی و سایر مهاجمان خارجی نداشتند. آنها اعتقاد دارند در این شرایط جذب مهاجم خارجی اصل مقرون به صرفه نیست و پرسپولیس باید نیازهای خود را از بازار...

از پرسپولیس چه خبر | صبحت جنجالی اما درست آقای سرمربی / چرا پرسپولیس قهرمان نشد؟ نتونست یا نخواست!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، مدیران پرسپولیس برخلاف یحیی تمایلی به جذب کی ‌روش استنلی و سایر مهاجمان خارجی نداشتند. آنها اعتقاد دارند در این شرایط جذب مهاجم خارجی اصل مقرون به صرفه نیست و پرسپولیس باید نیازهای خود را از بازار داخلی تامین کند. البته خیلی‌ها می‌گویند پرسپولیس به خاطر بدهی به کالدرون و دستیارش از جذب بازیکن خارجی محروم است.

این مسئله به نوعی باعث رضایت مدیران پرسپولیس شده است چرا که آنها واقعا تمایلی به جذب بازیکن خارجی ندارند. از طرفی گل محمدی می خواست شهباززاده را جانشین مغانلو کند که موفق نشد. حالا باید دید این مربی چه تصمیمی برای خط حمله تیمش می‌گیرد و آ یا با همین بازیکنان فعلی وارد آسیا و لیگ برتر می شود و یا یک بازیکن دیگر را جذب خواهد کرد؟ امروز در خبرها آمده بود که محمد عباس‌زاده قرارداد خود را با تراکتور فسخ کرده و شاید او یکی از گزینه های پرسپولیس باشد.عباس زاده سابقه حضور در پرسپولیس را هم دارد.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار