۲۳:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۷

تصادف در محورهای کردستان جان ۳ تبعه افغان را گرفت

[ad_1] به گزارش رکنا،رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان از برخورد یک دستگاه سواری سمند با کامیون در محور دیواندره – سقز، با کشته شدن ۳ نفر و مجروح شدن ۶تبعه افغان خبر داد.   سرهنگ عیسی گوهری اظهار کرد: برخورد یک دستگاه  سواری سمند...

تصادف در محورهای کردستان جان ۳ تبعه افغان را گرفت

[ad_1]

به گزارش رکنا،رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان از برخورد یک دستگاه سواری سمند با کامیون در محور دیواندره – سقز، با کشته شدن ۳ نفر و مجروح شدن ۶تبعه افغان خبر داد.  

سرهنگ عیسی گوهری اظهار کرد: برخورد یک دستگاه  سواری سمند که در محور دیواندره به طرف سقز در حال حرکت بود با یک دستگاه کامیون از پشت منجر به این تصادف شد. 

وی افزود: بعد از اعلام گزارش بلافاصله عوامل پلیس راه در محل حاضر شدند و مشخص شد که این حادثه  در نزدیکی زرینه و در محدوده شهرستان سقز رخ داده است.

رییس پلیس راه استان کردستان بیان کرد: این تصادف منجر به جان باختن ۳ نفر  و مجروح شدن ۶ نفر از سرنشینان سواری سمند که تبعه افغان بودند، شد.

سرهنگ گوهری با بیان اینکه علت تامه تصادف عدم توجه به جلو ناشی از خستگی و خواب آلودگی جانب راننده سمند تشخیص داده شده است، تصریح کرد: با توجه به کوهستانی بودن محورهای استان رانندگان از شتاب و عجله پرهیز و با سرعت مطمئن حرکت کنند تا شاهد چنین حوادث ناگواری برای شهروندان نباشیم.

[ad_2]

Source link

مطالب مرتبط

آخرین اخبار