۰۵:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۸

تشییع پیکر بسیجی شهید در مهاباد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،در این مراسم که با حضور فرماندار و مسئولان شهرستان مهاباد، خانواده معظم شهدا، ایثارگران، فرماندهان نظامی و انتظامی برگزار شد، پیکر مطهر این بسیجی شهید در زادگاهش روستای ” دایماو” تشییع ...

تشییع پیکر بسیجی شهید در مهاباد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،در این مراسم که با حضور فرماندار و مسئولان شهرستان مهاباد، خانواده معظم شهدا، ایثارگران، فرماندهان نظامی و انتظامی برگزار شد، پیکر مطهر این بسیجی شهید در زادگاهش روستای ” دایماو” تشییع و به خاک سپرده شد.

مردم در این آئین با سر دادن شعارهای “مرگ بر تروریست”، “مرگ بر ضد ولایت فقیه” و ” ای شهید خون تو جاودانه است” و ” مرگ بر آمریکا” بر پیروی از راه شهدا تاکید کردند.

بسیجی شهید “طاهر پوردانات” که فرماندهی حوزه بسیج روستای “کوسه کهریزه” را برعهده داشت بامداد روز گذشته هدف تیراندازی اعضای گروهک‌های تروریستی قرار گرفته و به درجه رفیع شهادت نائل شد.

بامداد جمعه اعضای گروهک‌های تروریستی با حضور در منزل مسکونی این بسیجی ۴۲ را مورد هدف گلوله قرار داده و در اثر این درگیری فرد بسیجی زخمی می‌شود.

برای نجات جان این فرد به مراکز درمانی مهاباد انتقال داده می‌شود اما بعد از ۲۴ ساعت به علت جراحت شدید شب گذشته به درجه شهادت نائل می‌آید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار