۱۹:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۰

تشکر هواداران پرسپولیس از حمید مطهری به خاطر مهدی قایدی!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، نساجی مازندران در ورزشگاه شهید وطنی قائم شهر میزبان استقلال تهران بود که در پایان با تساوی یک بر یک حریف پرمهره تهرانی را متوقف کرد و کار بزرگی انجام داد. در این دیدار ارسلان مطهری ابتدا دروازه عل...

پرسپولیس و دربی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، نساجی مازندران در ورزشگاه شهید وطنی قائم شهر میزبان استقلال تهران بود که در پایان با تساوی یک بر یک حریف پرمهره تهرانی را متوقف کرد و کار بزرگی انجام داد.

در این دیدار ارسلان مطهری ابتدا دروازه علیرضا حقیقی را باز کرد و تیم استقلال را پیش انداخت اما در ادامه ایوب کلانتری هافبک کهنه کار نساجی مازندران با شوت محکم خود ورزشگاه شهید وطنی را منفجر کرد و توانست بازی را به تساوی بکشاند. استقلال در این بازی تنها توانست یک امتیاز کسب کند و در مقابل هواداران پرشور نساجی به تساوی تن دهد. این نتیجه به علاوه تساوی سپاهان و آلومینیوم در اراک به نوعی به سود پرسپولیسی ها نیز تمام شد و شاگردان یحیی گل محمدی در جدول امیدوارتر شدند. از طرف دیگر استقلالی ها اعتقاد داشتند در دقیقه ۸۸ این دیدار روی مهدی قایدی خطای پنالتی رُخ داده و عرب براقی داور مسابقه آن را نادیده گرفته است.

این در حالی بود که حمید مطهری سرمربی نساجی مازندران که سابقه مربیگری در پرسپولیس را نیز در کارنامه دارد در این رابطه در نشست خبری پس از بازی گفت: “مهدی قایدی بچه بوشهر است و در کنار دریا زندگی می‌کرده و شیرجه زدن را دوست دارد او خیلی خوب شیرجه می‌زند و اینها هم عادت‌شان است می‌خواهند از همه داوران خودشان را طلبکار بدانند.”

همین مصاحبه و طعنه زدن حمید مطهری به مهاجم تکنیکی و ستاره تیم استقلال حسابی باعث خوشحالی هواداران پرسپولیس شد. طرفداران پرسپولیس در فضای مجازی کامنت های بسیاری برای حمید مطهری گذاشته و از او بابت این مصاحبه علیه مهدی قایدی ستاره استقلال تشکر کردند! البته دلیل دیگر تشکر کاربران پرسپولیسی در فضای مجازی متوقف کردن استقلال رقیب سنتی نیز بوده است.

البته ناگفته نماند تماشاگران پرشور نساجی مازندران پس از پایان دیدار با استقلال و کسب یک امتیاز مهم از یکی از پرمهره ترین تیم های لیگ برتری، به شدت حمید مطهری و شاگردانش را در ورزشگاه شهید وطنی تشویق و حمایت کردند.

 

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط