۱۴:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۰

تست پرسپولیسی‌ها در تاجیکستان منفی شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، پرسپولیس که در دیدار یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا باید روز سه شنبه ۲۳ شهریورماه در تاجیکستان و پایتخت این کشور به مصاف استقلال برود، روز گذشته تهران را به مقصد دوشنبه ترک کرد و حالا یحیی گل‌محم...

رویکر جدید نقل و انتقالات پرسپولیس با جذب ستاره های خارجی منهای این ستاره برزیلی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، پرسپولیس که در دیدار یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا باید روز سه شنبه ۲۳ شهریورماه در تاجیکستان و پایتخت این کشور به مصاف استقلال برود، روز گذشته تهران را به مقصد دوشنبه ترک کرد و حالا یحیی گل‌محمدی که ۲ عضو کادر فنی و ۲ بازیکن تیمش را نیز به دلیل حضور در اردوی تیم ملی در کنار خود نداشت، چند روز فرصت دارد که تیمش را با هماهنگی بیشتری آماده این دیدار سرنوشت ساز کند.

پرسپولیسی ها روز گذشته  بلافاصله پس از رسیدن به تاجیکستان و اقامت در هتل، تست کرونا دادند و به قرنطینه رفتند تا از سلامتی تمامی اعضای تیم اطمینان حاصل شود

 

حالا و پس از چند ساعت پاسخ تست بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس و سایر اعضای این تیم منفی اعلام شده و آنها می‌توانند بدون نگرانی آماده این مسابقه شوند.

 

گفتنی است اولین تمرین تیم فوتبال سرخپوشان در شهر دوشنبه، از ساعت ۱۸ امروز شنبه به وقت محلی در زمین اصلی محل برگزاری مسابقه دو تیم‌ پرسپولیس و استقلال دوشنبه، آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار