۱۲:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۸

ترکیب پرسپولیس مقابل شهر خودرو امروز ۸ خرداد ۱۴۰۱+ ساعت دقیق بازی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ANDISHEMOASER News Agency، تیم پرسپولیس در چارچوب بازی های هفته ۲۹ مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران امروز یکشنبه ۸ خرداد ۱۴۰۱  به مصاف پدیده شهر خودرو خواهد رفت این بازی در فته گذشته دو بار به دلیل ال...

اخبار پرسپولیس | عصبانیت شدی پرسپولیسی ها با اعتصاب در باشگاه

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ANDISHEMOASER News Agency، تیم پرسپولیس در چارچوب بازی های هفته ۲۹ مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران امروز یکشنبه ۸ خرداد ۱۴۰۱  به مصاف پدیده شهر خودرو خواهد رفت این بازی در فته گذشته دو بار به دلیل الودگی هوا لغو شد اما نهایتا امروز در ورزشگاه آزادی برگزار می شود.

ساعت بازی پرسپولیس – شهرخودرو امروز ۸ خرداد ۱۴۰۱

پرسپولیس، مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر، که در این فصل جدال بر سر این عنوان ارزشمند را به استقلال واگذار کرده، در هفته بیست و نهم به مصاف تیم قعرجدولی شهرخودرو می‌رود. این بازی که قرار بود هفته گذشته برگزار شود به دلیل شرایط بد هوایی تهران به تعویق افتاد.

 

بعد از تعویق‌های مکرر، این دیدار قرار است امشب یکشنبه، ۸ خرداد، و از ساعت ۲۰.۰۰ برگزار شود. نکته‌ای که این دیدار را جذاب می‌کند رقابت پرسپولیس برای رسیدن به رتبه دوم جدول و فرار شهرخودرو برای سقوط به دسته پایین‌تر است. شهرخودرو در صورت شکست خوردن در این بازی از لیگ برتر سقوط می‌کند و به لیگ یک می‌رود.

 

ترکیب احتمالی پرسپولیس برای بازی با پدیده شهر خودرو
حامد لک، علی نعمتی، علیرضا ابراهیمی، رامین رضاییان، سعید آقایی، میلاد سرلک، کمال کامیابی نیا، مهدی ترابی، احسان پهلوان، حامد پاکدل و شرزود تمیروف

 

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار