۱۶:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۹

ترکیب پرسپولیس دوباره دقیقه ۹۰ تغییر کرد/ قرار بود مهدی ترابی فیکس باشد اما…

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از خبر ورزشی،ترکیب پرسپولیس دوباره دقیقه ۹۰ تغییر کرد/ قرار بود مهدی ترابی فیکس باشد اما…. پرسپولیس در دو هفته اخیر موفق شد دو پیروزی مهم را در جام حذفی مقابل سپاهان و نفت مسجدسلیمان د...

خبر مهم و فوری برای هواداران پرسپولیس / شماره پیراهن بازیکنان سرخ پوش مشخص شد + اسامی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از خبر ورزشی،ترکیب پرسپولیس دوباره دقیقه ۹۰ تغییر کرد/ قرار بود مهدی ترابی فیکس باشد اما…. پرسپولیس در دو هفته اخیر موفق شد دو پیروزی مهم را در جام حذفی مقابل سپاهان و نفت مسجدسلیمان در لیگ بدست بیاورد. نکته جالب در مورد دو بازی گذشته این بود که ترکیب پرسپولیس در هر دو بازی در دقیقه ۹۰ تغییر کرد. در بازی مقابل سپاهان قرار بود علی نعمتی از ابتدا در ترکیب پرسپولیس قرار بگیرد و در سمت چپ خط دفاعی بازی کند. اتفاقی که رخ نداد و وحید امیری در آن پست به میدان رفت.

همچنین اسماعیلی فر و عمری هم سرماخورده بودند و با آمپول و در آخرین لحظات مجوز بازی کردن را پیدا کردند. در بازی مقابل نفت مسجد سلیمان هم ترابی دچار سرماخوردگی شده بود و قرار بود سروش رفیعی به جای او در ترکیب اصلی قرار بگیرد.

با این حال ترابی با تلاش کادرپزشکی پرسپولیس موفق شد به بازی مقابل نفت برسد و یحیی گل محمدی هم ترجیح داد از ترابی در ترکیب اصلی تیمش استفاده کند. تصمیمی که به نفع پرسپولیس شد و ترابی یک سولو گل فوق العاده تماشایی به ثمر رساند و اولین گل فصلش را زد.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط