۱۶:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۵

ترکیب جدید و رسمی استقلال در بازی با فولاد / بزرگ ترین غائب بازی استقلال مشخص شد + ساعت بازی استقلال فولاد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از پارس فوتبال،ترکیب جدید و رسمی استقلال در بازی با فولاد / بزرگ ترین غائب بازی استقلال مشخص شد. استقلال از ساعت ۱۷ در آزادی به مصاف فولاد خوزستان می رود. عارف غلامی، آرمان رمضانی و زواری غا...

از باشگاه استقلال چخبر؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از پارس فوتبال،ترکیب جدید و رسمی استقلال در بازی با فولاد / بزرگ ترین غائب بازی استقلال مشخص شد. استقلال از ساعت ۱۷ در آزادی به مصاف فولاد خوزستان می رود. عارف غلامی، آرمان رمضانی و زواری غایبین آبی پوشان در این دیدار هستند. ساپینتو هم به دلیل مسائل انضباطی نمی تواند روی نیمت تیمش بنشیند.

ترکیب استقلال برابر فولاد مشخص شد؟

در هشتمین هفته از مسابقات لیگ برتر فوتبال تیم استقلال تهران از ساعت ۱۷:۳۰ امروز در ورزشگاه آزادی میزبان تیم فولاد خوزستان است.

فولاد مسابقات لیگ برتر را پس از فیفادی با تساوی خانگی با مس کرمان شروع کرد. تیم خوزستانی در پنج هفته گذشته لیگ برتر به سه تساوی و دو پیروزی دست پیدا کرده است. سرخپوشان با یک بازی کمتر – به دلیل تعویق مسابقه برابر ملوان – با ۱۰ امتیاز در رده هفتم جدول رده بندی ایستاده‌اند.

تیم تحت هدایت جواد نکونام پس از برتری در فینال جام حذفی برابر استقلال، طی دو مسابقه فصل گذشته شکست خوردند. آخرین تقابل دو تیم با نتیجه دو بر یک به سود آبی پوشان در خانه فولاد به پایان رسیده بود.

استقلال تهران با پیروزی مقابل گل گهر سیرجان پا به این دیدار می‌گذارد. این مسابقه  با پنالتی دیرهنگام کوین یامگا با نتیجه دو بر یک خاتمه یافت که حاصل آن اگرچه سه امتیاز مهم بود اما اخراج ریکاردو ساپینتو و محرومیت او در بازی امروز را در پی داشت.

آبی پوشان در حالی برای عبور از پرسپولیس صدرنشین – با تفاضل گل بیشتر – به غیر از سرمربی‌شان، سیاوش یزدانی و آرمان رمضانی را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارند و محمدحسین زواری و عارف غلامی هم از لیست خط خورده‌اند.

استقلال برای بازی امروز به احتمال زیاد از سید حسین حسینی درون دروازه استفاده خواهد کرد. حسینی تمام ۶ بازی گذشته را درون دروازه ایستاده و هنوز فرصتی به علیرضا رضایی جوان نرسیده است.

در خط دفاعی به نظر می‌رسد محمد حسین مرادمند گزینه موردنظر برای جایگزینی غلامی در کنار رافائل سیلوا باشد. کوین یامگا و ابوالفضل جلالی هم می‌توانند خط دفاعی را تکمیل کنند.

در خط میانی مهدی مهدی پور، روزبه چشمی و آرش رضاوند می‌توانند نقش آفرینی داشته باشند و مانند هفته گذشته محمد محبی، مهدی قایدی و پیمان بابایی هم در خط حمله به میدان بروند.

بدین ترتیب ترکیب احتمالی استقلال مقابل فولاد خوزستان به شرح زیر است:

سید حسین حسینی، ابوالفضل جلالی، رافائل سیلوا، محمد حسین مرادمند، کوین یامگا، مهدی مهدی پور، زبیر نیک نفس، جعفر سلمانی، محمد محبی، مهدی قایدی و پیمان بابایی

 اندیشه معاصر را در اینستاگرام دنبال کنید.

برای عضویت در کانال اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار