۱۶:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۸

ترکیب احتمالی سپاهان مقابل استقلال با یک ابهام

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، محرم نویدکیا توانست با سپاهان برای اولین مرتبه از امتیاز ۶۰ عبور کند و حالا این فرصت پیش روی این تیم قرار دارد که امتیازات خود را به عدد ۶۵ برساند و در صورتی که این اتفاق رخ بدهد، عجیب خواهد بود؛ ...

شاه ماهی فرانسوی روانه اصفهان شد / بزرگ ترین نقل و انقتالات فوتبال ایران توسط مرد متفکر اما ساکت ایرانی رقم خورد / مهاجم گالاتاسرای پشت میز ساکت

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، محرم نویدکیا توانست با سپاهان برای اولین مرتبه از امتیاز ۶۰ عبور کند و حالا این فرصت پیش روی این تیم قرار دارد که امتیازات خود را به عدد ۶۵ برساند و در صورتی که این اتفاق رخ بدهد، عجیب خواهد بود؛ چرا که در چندین دوره تیم های قهرمان حتی به امتیاز ۶۰ هم نرسیده اند و حالا دو تیم قابل احترام پرسپولیس و سپاهان در آستانه ثبت امتیازات ۶۵ و ۶۷ در رقابتی ترین فصل لیگ برتر هستند.

قرعه سپاهان در آخرین دیدار فصل مصاف با استقلال در ورزشگاه آزادی است و محرم نویدکیا  برای این مسابقه تنها محمدرضا حسینی را به دلیل محرومیت در اختیار ندارد.

در ادامه به مرور ترکیب سپاهان مقابل استقلال می پردازیم:

گلر؛ پیام سنت شکنی نمی‌کند
با این حال مثل همیشه پیام نیازمند گلر اول سپاهان خواهد بود و از چارچوب دروازه این تیم برای آخرین مرتبه در ورزشگاه آزادی حفاظت خواهد کرد.

زوج خط دفاعی؛ جدید‌ترین زوج خط دفاعی

در خط دفاعی محرم نویدکیا بارها و بارها تیمش را در طول فصل دستخوش تغییر و تحول کرده؛ پس از نیکمت نشینی های طولانی عزت پورقاز و فرصتی که به مهدی زاده، نژادمهدی و گولسیانی می رسید، در نهایت از دیدار برابر پدیده زوج نژادمهدی و عزت پورقاز به قلب خط دفاعی رسیدند و تا هفته ها همین زوج به کار خود ادامه می داد. در ادامه عزت بار دیگر از ترکیب بیرون رفت ولی دوباره چند هفته ای می شود که با گولسیانی نفرات اصلی قلب خط دفاعی سپاهانند و در دیدار برابر استقلال هم غیر از این نخواهد بود.

چپ و راست با امید و دانیال

اینقدر عملکرد این ۲ بازیکن خوب بوده که کسی در حضورشان مقابل استقلال شکی ندارد. امید نورافکن در این مسابقه انگیزه های دو چندانی نیز مقابل تیم سابقش دارد.

مثلث خط میانی؛ جوانی یا تجربه

محمد کریمی، یاسین سلمانی و احسان حاج صفی ۳ بازیکن خط میانی طلایی پوشان در بازی قبلی مقابل ذوب آهن بودند و به نظر می رسد علی رغم آمادگی سروش رفیعی با توجه به انگیزه هایی که یاسین سلمانیِ جوان دارد، بار دیگر شاهد حضور این بازیکن باشیم تا در نیمه دوم نام هایی نظیر جلال علی محمدی و رفیعی برای تقویت تیم در دسترس باشند.

مثلث خط هجومی و یک ابهام بزرگ

سجاد شهباززاده در مقابل تیم سابقش مثل همیشه در نوک خط تهاجمی طلایی پوشان خواهد بود و در پست وینگر چپ هم محمد محبی بازی خواهد کرد. وینگر راست اما ابهام بزرگ ترکیب سپاهان به شمار می رود که به نظر می رسد با رضا میرزایی پر شود و در نیمه دوم هم محمدرضا خلعتبری می تواند به ترکیب تیم اضافه شود. ضمن اینکه روح الله باقری و استنلی کی روش هم در دسترس خواهند بود. با توجه به حضور این ۲ بازیکن، محرم نویدکیا چندین گزینه دیگر برای پر کردن خلا محمدرضا حسینی پیش رو دارد، اما او که در صحبت هایش تاکید دارد که علاقه ای به تغییر زیاد ندارد، بعید است در یکی از حساس ترین دیدارهای فصل چنین ریسکی را بپذیرد.

ترکیب احتمالی سپاهان مقابل استقلال:

پیام نیازمند – امید نورافکن، عزت پورقاز، گئورگی گولسیانی، دانیال اسماعیلی فر، محمد کریمی، احسان حاج صفی، یاسین سلمانی، محمد محبی، رضا میرزایی و سجاد شهباززاده.

 

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار