۱۰:۰۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۵

ترکیب احتمالی استقلال مقابل سرخ پوشان تبریزی لو رفت / حضور ستاره محبوب در خط حمله استقلال

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،ترکیب احتمالی استقلال مقابل سرخ پوشان تبریزی لو رفت / حضور ستاره محبوب در خط حمله استقلال. در یکی از دیدارهای حساس هفته پایانی نیم فصل نخست رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران، استقلال در استادیوم بنیا...

سرمربی سابق استقلال پشت میز مذاکره با آجرلو/ استقلال رو ایشون استقلال کرد! / دیروز با این سرمربی آسیایی شد و امروز جهانی!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،ترکیب احتمالی استقلال مقابل سرخ پوشان تبریزی لو رفت / حضور ستاره محبوب در خط حمله استقلال. در یکی از دیدارهای حساس هفته پایانی نیم فصل نخست رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران، استقلال در استادیوم بنیان دیزل تبریز به مصاف تراکتور می رود.

ترکیب احتمالی استقلال برای بازی با تراکتور

با توجه به دیدار پرسپولیس برابر نساجی، شاگردان ساپینتو جهت جلوگیری از افزایش فاصله با صدر جدول و حتی کسب قهرمانی نیم فصل، چاره ای جز پیروزی برابر میزبان خود ندارند.

به نظر می رسد که ریکاردو ساپینتو در ۲ دیدار گذشته، رضایتی از عملکرد خط حمله تیمش ندارد و ممکن است برای دیدار حساس امروز، شاهد تغییراتی در بخش هجومی آبی ها باشیم.

* نیم فصل نخست نیز با این دیدار به پایان می رسد اما سرمربی پرتغالی هیچ تصمیمی برای تغییر در دروازه تیمش ندارد و سیدحسین حسینی امروز نیز به مانند کل فصل، وظیفه حراست از قفس توری آبی ها را دارد.

* با مصدومیت غلامی و مرادمند، آبی ها چاره ای جز استفاده همزمان از سیلوا و یزدانی ندارند. دو مدافع بلند قامت استقلال امروز نیز از ابتدا برای تیمشان به میدان می روند.

* ساپینتو می تواند از چند طرح و نقشه برای سمت راست و چپ تیمش استفاده کند. با این حال، تصور می شود که صالح حردانی با پشت سر گذاشتن دوران محرومیت، امروز در سمت راست خط دفاعی به میدان برود و سلمانی نیز همچون گذشته، مدافع چپ آبی ها باشد.

* روزبه چشمی که این روزها به مهره ای مهم در خط میانی تیمش تبدیل شده است، امروز نیز در کنار مهدی مهدی پور جنگ سختی در مرکز میدان با هافبک های تراکتور خواهد داشت. سعید مهری نیز پس از بازگشت از محرومیت، جلوتر از این نفرات بازی می کند.

ترکیب احتمالی استقلال

ترکیب احتمالی استقلال

* کوین یامگا که آخرین گل استقلال را در آبادان به ثمر رسانده، نسبت به بازی با مس رفسنجان، یک خط جلوتر آمده و در پست وینگر راست بازی خواهد کرد. مهدی قایدی نیز که در پی شکستن طلسم ناکامی هایش است، در سمت دیگر خط حمله انجام وظیفه می کند.

* احتمال می رود که ساپینتو تصمیم به تغییرات در نوک خط حمله تیمش بگیرد و محمد محبی به عنوان مهاجم برای استقلال بازی کند تا ارسلان مطهری پس از چند دیدار، نیمکت نشین شود.

ترکیب احتمالی استقلال برابر تراکتور:
سیدحسین حسینی – سیاوش یزدانی – رافائل سیلوا – صالح حردانی – جعفر سلمانی – روزبه چشمی – مهدی مهدی پور – سعید مهری – کوین یامگا – مهدی قایدی – محمد محبی

 اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار